قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به اشتغال زایی و مسکن مددجویان بهزیستی دارد و افتتاح پروژه ۱۴۰ واحدی مددجویان آغازی بر برنامه‌های آتی بهزیستی است.
دولت نگاه ویژه‌ای به اشتغال زایی و مسکن مددجویان بهزیستی دارد
به گزارش قم نیوز، همایون هاشمی در آیین بهره برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در قم اظهار کرد: جامعه هدف ما شامل مددجویان کشور، باید بتوانند روی پای خودشان بایستند که این مفهوم، یک مفهوم عینی است و باید همه مقامات و مسئولان کشور به طور جدی به آن توجه و اهتمام داشته باشند.

وی گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به اشتغال زایی و مسکن مددجویان بهزیستی دارد و افتتاح پروژه ۱۴۰ واحدی مددجویان آغازی بر برنامه‌های آتی بهزیستی است چنان که قصد داریم حمایت‌های دولتی را در این دو شاخه با قدرت ادامه دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: در ادبیات جدید سازمانی که منطبق بر حل مشکلات اجتماع است باید هدفمند هزینه شود به طوری که چرخه توانمند سازی فعال شود و اگر هدفمند هزینه نکنیم مفهوم توانمند سازی جامعه هدف هم تحقق پیدا نمی‌کند.

هاشمی عنوان کرد: برای افزایش توان دولت در موضوع توسعه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی، نیازمند حضور پررنگ خیرین هستیم البته خیرین هرگز ما را در رسیدگی به مددجویان تنها نگذاشته‌اند و امیدواریم این حمایت‌ها ادامه پیدا کند تا برنامه‌های حمایتی ما در سراسر کشور با سرعت پیشروی کند.

وی تصریح کرد: دولت برای اشتغال مددجویان طرح‌های اشتغال در نظر گرفته است و این طرح‌ها در کنار طرح مسکن مددجویان تا پایان سال به شکل قابل توجهی توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwrar.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما