دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 26260

کاکایی سرمربی تیم نوجوانان صبای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم مشخص شدند که بر این اساس مهدی کاکایی سرمربی جدید تیم نوجوانان صبای قم است.
کاکایی سرمربی تیم نوجوانان صبای قم شد
به گزارش قم نیوز، باشگاه صبای قم در آستانه مسابقات لیگ بر‌تر نوجوانان کشور کادر فنی تیم نوجوانان خود را مشخص کرده است که بر این اساس، مهدی کاکایی از مربیان خوشنام فوتبال قم هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

با تصمیم احمد غلامی مدیرتیم‌های پایه باشگاه صبای قم، مهدی کاکایی با مدرک A آسیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور فعالیت می‌کند.

کاکایی پیش از این سابقه حضور به عنوان کمک مربی در تیم‌های پایه صبا را دارد و دارای سوابق طولانی مدت فعالیت در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال استان قم است چنان که وی چندی قبل هدایت تیم فوتسال فرید در مسابقات فوتسال بزرگسالان کشور را بر عهده داشت.

حمید بهشتی با مدرک مربیگری B آسیا به عنوان مربی تیم فوتبال نوجوانان صبا در این تیم حضور دارد و رسول آریانپور سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال افشید قم که تیم این تیم را به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور هم رساند، دیگر مربی تیم نوجوانان صبای قم است.

علیرضا شاکری با مدرک مربیگری B آسیا به عنوان مربی دروازه‌بان‌های صبا فعالیت می‌کند و علی مهربان به عنوان سرپرست و رضا ضیایی به عنوان پزشکیار در کنار تیم نوجوانان صبا هستند در حالی که مهربان پیش از این مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم بوده است.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در حالی در لیگ دسته بر‌تر نوجوانان کشور شرکت می‌کند که فصل پیش با عملکردی ضعیف از لیگ بر‌تر نوجوانان سقوط کرد اما راهیابی افشید به لیگ بر‌تر و ادغام و همکاری مشترک دو باشگاه، سبب شد صبا بار دیگر وارد جمع تیم‌های لیگ برتری کشور شود.

ترکیب عمده تیم نوجوانان صبای قم را تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم به همراه بازیکنان بر‌تر فوتبال باشگاهی قم در رده نوجوانان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfx0d0.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما