کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور 55 هزار نفر در جلسات برنامه‌های اوقات فراغت مساجد

خبرگزاری فارس , 21 مرداد 1393 ساعت 10:48

قم نیوز: معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: 55 هزار و 657 نفر در جلسات برنامه‌های ستادی اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرکت کرده‌اند.


به گزارش قم نیوز، علی محمدعلی‌پور از شرکت ۵۵ هزار و ۶۵۷ نفر در جلسات برنامه‌های ستادی اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: این برنامه‌ها زیر نظر ۳ معاونت آموزش، فرهنگی و ارتباطات دبیرخانه انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۹ عنوان برنامه ستادی برای اوقات فراغت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ستادی دبیرخانه شامل اندیشه‌های آسمانی، اعزام اساتید برای آموزش،‌ تلاوت نور، جشنواره پژوهش، فراخوان طراحی پوستر آسمانی‌ها، آموزش مقدماتی و پیشرفته خبرنگاری، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای اعضا،‌ نخستین جشنواره ملی مسجد رسانه خدا،‌ اردو، جشنواره ورزشی، جشنواراه آواها و نغمه‌ها، جشنواره قرآنی مدهامتان و طرح قرآنی ثقلین است.

معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: در این طرح قاری هر شب آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کرد و به طور متوسط در هر کانون ۵۰ نفر حضور داشتند که جمعا ۱۵ هزار نفر از این کلاس‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۶ هزار نفر در ماه رمضان از سایت دبیرخانه کانون‌های مساجد بازدید کرده‌ و از طریق اینترنت با برنامه‌های دبیرخانه آشنا و ارتباط برقرار کرده‌اند که پیشرفت خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

محمدعلی‌پور گفت: قبل از شروع اوقات فراغت برای برگزاری بخش دیگری از برنامه‌های دبیرخانه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تفاهم‌نامه‌ای بین دبیرخانه و کانون‌ها منعقد شد.

وی در پایان از استقبال بالای نوجوانان و جوانان استان قم از برنامه‌های اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها به‌گونه‌ای بود که دیگر نهادهای متولی در این امر خواستار همکاری و راهنمایی از دبیرخانه شدند که این نشان دهنده موفقیت این نهاد دینی و شروع فصل تازه‌ای از جایگاه مسجد در خواستگاه اجتماعی مردم است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26279

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26279/حضور-55-هزار-نفر-جلسات-برنامه-های-اوقات-فراغت-مساجد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir