سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 26279

حضور 55 هزار نفر در جلسات برنامه‌های اوقات فراغت مساجد

قم نيوز : قم نیوز: معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: 55 هزار و 657 نفر در جلسات برنامه‌های ستادی اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرکت کرده‌اند.
حضور 55 هزار نفر در جلسات برنامه‌های اوقات فراغت مساجد
به گزارش قم نیوز، علی محمدعلی‌پور از شرکت ۵۵ هزار و ۶۵۷ نفر در جلسات برنامه‌های ستادی اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: این برنامه‌ها زیر نظر ۳ معاونت آموزش، فرهنگی و ارتباطات دبیرخانه انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۹ عنوان برنامه ستادی برای اوقات فراغت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ستادی دبیرخانه شامل اندیشه‌های آسمانی، اعزام اساتید برای آموزش،‌ تلاوت نور، جشنواره پژوهش، فراخوان طراحی پوستر آسمانی‌ها، آموزش مقدماتی و پیشرفته خبرنگاری، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای اعضا،‌ نخستین جشنواره ملی مسجد رسانه خدا،‌ اردو، جشنواره ورزشی، جشنواراه آواها و نغمه‌ها، جشنواره قرآنی مدهامتان و طرح قرآنی ثقلین است.

معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: در این طرح قاری هر شب آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کرد و به طور متوسط در هر کانون ۵۰ نفر حضور داشتند که جمعا ۱۵ هزار نفر از این کلاس‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۶ هزار نفر در ماه رمضان از سایت دبیرخانه کانون‌های مساجد بازدید کرده‌ و از طریق اینترنت با برنامه‌های دبیرخانه آشنا و ارتباط برقرار کرده‌اند که پیشرفت خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

محمدعلی‌پور گفت: قبل از شروع اوقات فراغت برای برگزاری بخش دیگری از برنامه‌های دبیرخانه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تفاهم‌نامه‌ای بین دبیرخانه و کانون‌ها منعقد شد.

وی در پایان از استقبال بالای نوجوانان و جوانان استان قم از برنامه‌های اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها به‌گونه‌ای بود که دیگر نهادهای متولی در این امر خواستار همکاری و راهنمایی از دبیرخانه شدند که این نشان دهنده موفقیت این نهاد دینی و شروع فصل تازه‌ای از جایگاه مسجد در خواستگاه اجتماعی مردم است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf10d0.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما