سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 26313

کادر فنی صبای قم در راه صعود به لیگ برتر معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال جوانان صبای قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شدند.
کادر فنی صبای قم در راه صعود به لیگ برتر معرفی شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال برای دومین دوره متوالی حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و از روزهای آغازین نیمه دوم سال نیز برابر حریفان خود به میدان خواهد رفت.

این تیم در سال گذشته که با قهرمانی در لیگ مناطق جواز حضور در لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را به دست آورد فروغ خوبی داشت و نتایج قابل توجهی در لیگ دسته یک کسب کرد اما در آخرین هفته‌ها شانس حضور در لیگ برتر را از دست داد.

حالا با تحولاتی که در باشگاه صبا رخ داده تیم جوانان صبای قم نیز کادر فنی جدید خود را شناخته است و به این ترتیب با تصمیم مدیریت تیم‌های پایه باشگاه صبای قم سیدمحسن بابامیری با مدرک A آسیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور معرفی شد.

همچنین محمدرضا عباسی با مدرک مربیگری A آسیا به عنوان مربی تیم فوتبال جوانان صبا در این تیم حضور دارد و حمید فغانی با مدرک مربیگری D آسیا به عنوان مربی دروازه‌بان‌های صبا فعالیت می‌کند و اصغر زرگر به عنوان سرپرست و اصغر بیطرفان به عنوان پزشک‌یار تیم جوانان صبا را در لیگ دسته یک یاری خواهند کرد.

زمان شروع مسابقات نیز از سوی فدراسیون فوتبال بعد از بازگشت تیم ملی جوانان از رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در نظر گرفته شده است و با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‏‌‏کننده و با انجام قرعه‏‌‏کشی به زودی حریفان تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مشخص می‌شوند.

سال گذشته مسابقات لیگ دسته یک امید قهرمانی فوتبال باشگاه‌های کشور از نهم مهرماه آغاز شد و تیم‌های حاضر در این دسته تلاش خود را برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر آغاز کردند؛ در حالی که صبای قم در گروه دوم مقدماتی جای داشت و در آخرین هفته‌ها شانس صعود را از دست داد.

این در حالی است که سال قبل ۲۴ تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور داشتند و برای به دست آوردن دو سهمیه صعود به لیگ برتر ابتدا دیدارهای خود را در مرحله گروهی به شکل دوره‌ای به انجام رساندند.

در پایان دیدارهای مرحله گروهی که به شکل رفت و برگشت برگزار شد، از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کردند و بازی‌ها در این مرحله نیز به شکل گروهی به انجام رسید تا به این‌ شکل در نهایت چهره صعودکننده‌ها مشخص شود.

در گروه نخست مقدماتی فصل قبل مسابقات لیگ دسته یک فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، ذوب‌آهن نوین اصفهان، مس رفسنجان، مس کرمان، شهرداری اراک و فولاد یزد با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ در حالی که صبا در گروه سوم جای داشت.

در گروه دوم نیز تیم‌های فوتبال امید صنعت نفت آبادان، کارون خوزستان، گهر زاگرس دورود، توحید بوشهر، شهرداری یاسوج و هلال‌احمر اهواز حضور داشتند و در گروه سوم نیز تیم فوتبال امید صبای قم با تیم‌های پرسپولیس قائمشهر، داروسازی وتاک ساری، ابومسلم خراسان، اتکای گلستان و شهرداری نوژن نوشهر برای صعود از مرحله گروهی تلاش کردند.

دیدارهای مرحله مقدماتی از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در گروه چهارم مقدماتی نیز با حضور تیم‌های فوتبال امید شهرداری تبریز، دبیری تبریز، شهرداری اردبیل و شهرداری مهاباد برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexx8w.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما