چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : 26362

مقابل تراکتورسازی به ترکیب صبا باز می‌گردم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم با بیان این که پس از انجام فیزیوتراپی و تمرینات آماده سازی، از بازی مقابل تراکتورسازی به ترکیب صبا باز می‌گردم گفت:برای موفقیت از تجربه هم تیمی‌هایم در صبا استفاده می‌کنم.
مقابل تراکتورسازی به ترکیب صبا باز می‌گردم
به گزارش قم نیوز، عباس قادیان  درباره علت غیبتش در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در ۲ بازی بازی نخست صبا در لیگ بر‌تر اظهار کرد: پیش از آغاز فصل با آسیب دیگی شدیدی روبرو شدم که حدود ۱۰ روز پایم را آتل بستم و این روز‌ها در حال انجام فیزیوتراپی هستم.

وی گفت: انگیزه زیادی برای همراهی صبا از ابتدای لیگ داشتم به ویژه اینکه برای نخستین بار است که بازی در لیگ بر‌تر را تجربه می‌کنم و این فصل برای من سرنوشت ساز است اما بداقبالی مانع از این شد که از ابتدا در خدمت صبا باشم.

مهاجم فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل افزود: بر اساس نظر پزشکان، می‌توانم از هفته پنجم با آمادگی کامل برای صبا بازی کنم و با توجه به بازی هفته پنجم برابر تراکتورسازی در تبریز، می‌توانم از بازی مقابل تراکتورسازی به ترکیب صبا بازمی گردم البته در صورتی که کادر فنی صلاح بدانند.

قادیان بیان کرد: بعنوان یک هافبک کناری یا یک مهاجم با هیچ بازیکنی رقابت ندارم بلکه رقیبم، خودم هستم و باید با تمرین مستمر و خستگی ناپذیر مربی را مجاب کنم که از من در ترکیب تیم استفاده کند.

وی عنوان کرد: می‌دانم که به عنوان یک بازیکن تازه وارد به جمع بازیکنان لیگ برتری نباید کار را سرسری بگیرم و برای موفقیت از تجربه هم تیمی‌هایم در صبا استفاده می‌کنم زیرا بازیکنان مجربی در صبا حضور دارند که می‌تواند از آن‌ها چیزهای زیادی آموخت.

مهاجم تیم فوتبال صبا تصریح کرد: صبا در دو بازی نخست برابر ذوب آهن و ملوان نتایج خوبی گرفته و توان این را داریم که تا هفته‌ها بدون شکست به کار خود ادامه دهیم زیرا صبا امسال ترکیبی از تجربه و جوانی است و نیروی جوان سبب نشاط تیم می‌شود.

قادیان خاطرنشان کرد: به صبا آمده‌ام که پیشرفت کنم و امیدوارم با رفع آسیب دیدگی به زودی بتوانم با جلب نظر صمد مرفاوی برای صبا به میدان بروم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirpar.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما