پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 26376

دانشگاه حضرت معصومه(س) در 2 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: طی سال تحصیلی برای نخستین بار در 2 رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرفته می‌شود که 2 گرایش در رشته مدیریت بازرگانی است که در هر گرایش 20 نفر پذیرفته می‌شود.
دانشگاه حضرت معصومه(س) در 2 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز، علیرضا باقری ثالث با اشاره به پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: دانشگاه حضرت معصومه(س) یک دانشگاه تک جنسیتی است که هرسال از طریق کنکور سراسری از میان داوطلبان خانم در رشته‌های مختلف در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشجویان برای سال تحصیلی جدید در همان رشته‌های گذشته یعنی مدیریت بازرگانی‏، حسابداری، حقوق و مترجمی زبان انگلیسی پذیرش می‌شوند.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: تعداد پذیرفته شدگان در هر رشته ۵۰ نفر است که مجموعا در این چهار رشته مذکور ۲۰۰ نفر پذیرفته می‌شوند.

باقری ثالث تأکید کرد: برای اولین بار در سال تحصیلی جدید رشته فقه و مبانی حقوق نیز در دانشگاه راه اندازی شده و ۵۰ دانشجو در این رشته پذیرفته می‌شود.

وی افزود: امسال همچنین برای نخستین بار در ۲ رشته ارشد دانشجو پذیرفته می‌شود که ۲ گرایش در رشته مدیریت بازرگانی است که در هر گرایش ۲۰ نفر پذیرفته می‌شود.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: هرساله ۷۰ درصد دانشجویان غیربومی بوده که دانشگاه جهت تامین خوابگاه آنها اقدام می‌کند که مبلغی از دانشجو در ازای خوابگاه گرفته می‌شود و مابقی را دانشگاه می‌پردازد که امسال نیز دانشجویان در خوابگاه مجموعه دانشگاه مفید اسکان داده می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9s0x.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما