شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 26438

مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور در قم راه اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور با ظرفیت تولید ۲۴۰ تن آسفالت در مراسمی با حضور استاندار قم ‌راه اندازی می‌شود.
مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور در قم راه اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، ‌مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور و کارخانه تولید جداول بتنی صبح یکشنبه در قم افتتاح می‌شود.

در این مراسم که قرار است استاندار، شهردار و جمعی از مسئولان استانی قم در آن حضور یابند مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور با ظرفیت تولید ۲۴۰ تن آسفالت در روز در قم بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از این کارخانه علاوه بر پاسخگویی به نیازهای عمرانی استان قم، قابلیت تامین آسفالت و جدول بتنی مورد نیاز استان‌های مجاور کشور را نیز ایجاد می‌کند.

آسفالت مورد نیاز توسعه عمرانی قم پیش از این به صورت سنتی و کوره‌ای تولید می‌شد اما بهره برداری از مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور در قم سرعت و کیفیت آسفالت مورد نیاز را افزایش داده و قم را در این بخش به خودکفایی می‌رساند.

مراسم افتتاح از مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور و کارخانه تولید جداول بتنی صبح فردا در مجتمع کارخانجات تولیدی امیرکبیر شهرداری قم و با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر با تعریف نهضت آسفالت معابر شهری قم، نیاز زیادی به آسفالت در شهر قم احساس می‌شد که به علت عدم پاسخگویی کارخانه‌های آسفالت سنتی تقاضای آسفالت بیش از میزان عرضه آن بود و با افتتاح این کارخانه برای نخستین بار میزان عرضه آسفالت از تقاضای آن بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc40qi.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما