دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 26479

رمز موفقیت مقام معظم رهبری در برابر دشمنان روحیه تهاجمی است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران در آیین افتتاح قرارگاه منتظران مهدی گفت: رمز موفقیت حضرت امام و مقام معظم رهبری در برابر دشمنان، تهاجمی بودن ایشان در برابر جبهه استکبار بوده است.
رمز موفقیت مقام معظم رهبری در برابر دشمنان روحیه تهاجمی است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در مراسم افتتاح قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی از تلاش های بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در ایجاد این مکان فرهنگی و فعالیت های گسترده در ایام نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: تعبیر قرارگاه برای نخستین بار توسط مقام معظم رهبری استفاده شده است.

رحیمیان تاکید کرد: اگر قرارگاه در جنگ نظامی نبود هم افزایی و هماهنگی بین نیروها ایجاد نمی شد؛ به همین ترتیب در جنگ به مراتب گسترده تر، مهلک تر و خطرناک تر فرهنگی باید قرارگاه وجود داشته باشد.

وی در تبیین تفاوت های دو جنگ نظامی و فرهنگی گفت: یکی از تفاوت های دو جنگ آن است که در جنگ نظامی هر کس توسط دشمن قربانی شود شهید می شود و به بهشت می رود اما در جنگ فرهنگی قربانی، جهنمی و سبب سرشکستگی و نابودی می شود. در جنگ نظامی جسم و در جنگ فرهنگی، روح، معرفت و تمام موجودیت انسان مورد تهاجم است. جنگ نظامی محدود به نقاط و مرزی خاص می شود، اما جنگ فرهنگی در تمام مرزها و تا اعماق روستاها و خانواده ها نفوذ کرده و حد و مرزی ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در مسجد مقدس جمکران تشکیل قرارگاه فرهنگی را ضروری دانست و افزود: در مقابله با این جنگ فراگیر که دشمن بر ملت های اسلامی و مستضعف تحمیل کرده و هر روز با تکنولوژی جدید بر ابعاد آن افزوده می شود، کار پراکنده، ناقص و انفرادی بازده مطلوب نخواهد داشت، لذا تأکید بر آن است که با کار قرارگاهی و جمعی هم افزایی و انسجام نیروها بیشتر شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با ضروری دانستن داشتن روحیه تهاجمی در برابر دشمنان گفت: در مقابل تهاجم فرهنگی نباید حالت دفاعی داشت بلکه باید حالت تهاجمی داشت و رمز موفقیت حضرت امام و مقام معظم رهبری در برابر دشمنان، تهاجمی بودن ایشان در برابر جبهه استکبار بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان افزود: هدف اصلی در مسجد مقدس جمکران، فرهنگ اسلام ناب و مهدویت و برقراری ارتباط مستمر بین پایگاه عظیم تشیع با همه مراجعان این مکان مقدس است، بنابراین استقرار یکی از مهم ترین قرارگاه های فرهنگی در پایگاه عظیم تشیع، اقدام بسیار مطلوبی بوده است که امیدواریم هر چه زودتر به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchwkni.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما