سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 26531

تکمیل و تسریع پروژه‌های آبرسانی نیازمند تخصیص اعتبارات است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: تکمیل و تسریع پروژه‌های آبرسانی نیازمند تخصیص اعتبارات است.
تکمیل و تسریع پروژه‌های آبرسانی نیازمند تخصیص اعتبارات است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، مهندس علی‌جان صادق‌پور در بازدید از پروژه فاز دو آبرسانی کهک، با اشاره به رفع مشکلات فنی پروژه‌ها اظهار کرد: امیدواریم با تصویب و تخصیص اعتبارات و حمایت نمایندگان مجلس پروژه‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت به موقع اعتبارات لازم، پروژه‌ها تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و مشکل آب شرب بهداشتی شهر کهک و روستاهای در مسیر آن رفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم ادامه داد: در فازهای بعدی روستاهایی که در مسیر این طرح قرار دارند از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکل کم‌آبی و خشکسالی گفت: با همکاری مسئولان استانی و مدیریت منابع و نیز استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های موجود تابستان امسال با وضعیت بهتری در حال سپری شدن است.

صادق‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های در دست اقدام اشاره کرد و افزود: شرکت آبفار قم در هفته دولت حدود ۱۰ پروژه را افتتاح می‌کند و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و بخشی از پروژه‌های نیمه تمام نیز در مدار بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، با احداث چاه ملک قلعه و صیدآباد در بخش مرکزی، مشکل بی‌آبی روستاهای دوردست استان نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqn9x.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما