چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 26589

قم، میزبان مسابقات ووشوی بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: میزبانی مسابقات ووشوی بانوان کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به قم واگذار شد.
قم، میزبان مسابقات ووشوی بانوان کشور شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات ووشوی بانوان کشور قرار است به میزبانی فرودگاه بین المللی قم برگزار شود و بر اساس اعلام هیئت ووشوی استان قم بین ۱۵ تا ۲۰ تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

این رقابت‌ها در بخش کومیته و در سبک فانگ من چوآن برگزار می‌شود و وزن کشی این مسابقات از امروز در محل برگزاری مسابقات آغاز می‌شود.

به گفته مریم منصوریان، نایب رئیس بانوان هیئت ووشوی استان قم، تا این ساعت تیم‌های کردستان، اصفهان و خوزستان برای شرکت در این رقابت‌ها وارد قم شده‌اند و سایر تیم‌ها نیز تا عصر امروز وارد قم می‌شوند.

در ترکیب تیم ووشوی استان قم و در رده سنی نوجوانان الهه بداغی در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم، زهرا عباسی در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم و فاطمه استادی در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم حضور دارند و تنها عضو تیم استان قم در رده سنی جوانان نیز بهاره خرنلی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم است.

در رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، مریم سیاوند و زهرا سیفی، در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم پروانه دهقان و اکرم سیفی، در دسته منهای ۵۶ کیلوگرم پروانه صادقی، زهرا مختاری و زینب عباسی نفرات تیم ووشوی بانوان قم را تشکیل می‌دهند.

در وزن منهای ۶۰کیلوگرم خدیجه رضایی ووشوکار نامدار کشورمان و قهرمان مسابقات ووینام ووشوی جهان در فرانسه به همراه نجلا حسینی و زهرا جلیلی در ترکیب تیم ووشوی قم حضور دارد و پریسا حیدری دارنده مدال نقره فستیوال هنرهای رزمی جهان در وزن منهای ۶۵ کیلو، نرگس طالب‌زاده در وزن منهای ۷۰ و زهره عباسی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم دیگر اعضای تیم بانوان ووشوی قم را تشکیل می‌دهند.

این مسابقات پس از پایان وزن کشی از صبح روز پنج شنبه ۳۰ مرداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjhie8.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما