پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 26620

دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

قم نيوز : قم نیوز: با تلاش پلیس فتا استان قم دو کارگری که به صورت اینترنتی و بدون اطلاع صاحب کار خود از حساب بانکی وی برداشت کرده بودند، دستگیر شدند.
دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز از حساب بانکی
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈحسن محمدرضاییˈ در این زمینه اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی مبلغ ۶۰ میلیون ریال برداشت شده، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه پس از انجام تحقیقات و بررسی های صورت گرفته دو نفر از کارگران فرد مالباخته شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس فتا استان قم افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه برداشت ازحساب صاحب کار خود بودند اما با دیدن مستندات ارائه شده در نهایت نسبت به عمل مجرمانه خود اعتراف کردند.

هم چنین بنا بر گزارش پایگاه خبری پلیس، فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود به دفعات بصورت اینترنتی از حساب وی برداشت کرده بود توسط ماموران فتا استان قم شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی قم اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قم قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات فنی و تخصصی، خط تلفن همراه متهم شناسایی و مشخص شد کلیه تراکنش ها از طریق آن صورت گرفته است که در ادامه شاکی نیز با دیدن شماره تلفن مذکور صاحب خط را شناسایی و عنوان کرد که از دوستانش است و تنها یک بار کارت عابر بانک خود را به همراه رمز در اختیار وی قرار داده و نامبرده نیز از این اعتماد سوء استفاده کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxvd0.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما