پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 26634

ستاد ساماندهی امور جوانان قم موفق به کسب رتبه برتر ملی شد

قم نيوز : قم نیوز: ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر ملی و رتبه اول در بین ده استان منطقه یک کشور شد.
ستاد ساماندهی امور جوانان قم موفق به کسب رتبه برتر ملی شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم در لوح سپاس خطاب به حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کرده است .

استاندار قم در متن این لوح خطاب به حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: به فضل الهی و با همت و تلاش جهادی اعضا، ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر ملی و رتبه اول در بین ده استان منطقه یک کشور شده است.

لذا بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی و کارشناسان محترم آن مجموعه در پیگیری مجدانه مصوبات ستاد و پیشبرد و سامان بخشی به امور این حوزه اعلام داشته، امیدوارم با نصب العین قراردادن منویات بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در زمینه توجه به امور جوانان و آینده‌سازان میهن عزیز اسلامی، همواره در این عرصه خطیر فرهنگی موفق و پیشقدم باشید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayinu.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما