شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 26691

تیم کشتی صبای قم برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی صبای قم، در دور پایانی از مرحله دوم پیکارهای کشتی فرنگی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید.
تیم کشتی صبای قم برابر نفت مسجد سلیمان به برتری رسید
به گزارش قم نیوز، دومین دور از پیکارهای کشتی جایزه بزرگ کشور در دو بخش آزاد و فرنگی به انتها رسید و تیم کشتی استان قم این مرحله از مسابقات را با پیروزی به پایان برد.

در این مسابقات که در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار شد، تیم کشتی صبای قم پس از کسب پیروزی تیم مرکز شورای شهر اسلامی شهر کرج، به دیدار تیم نفت مسجد سلیمان رفتند و رد مسابقه‌ای نزدیک و تماشایی با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ برابر این تیم پیروز شدند.

این در حالی است کشتی گیران قمی در نخستین به دیدار تیم پیام نور تهران رفتند و موفق شدند با امتیاز فنی حریف خود را شکست دهند و سپس در دومین مسابقه برابر تیم شهدای هفتم تیر تهران پیروز از میدان خارج شدند اما سومین مسابقه آن‌ها با شکست برابر تیم پاستور اندیمشک همراه شد.

در مبارزه صبا و نفت مسجد سلیمان و در وزن ۵۹ کیلوگرم، سامان عبدولی فرنگی کار تیم نفت برابر ایمان داوودی از صبای قم با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید اما در دسته ۶۶ کیلوگرم وحید میر فتح اللهی از صبای قم جبران مافات کرد و با حساب ۶ بر صفر برابر فرشاد عیسوند از نفت مسجد سلیمان پیروز شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، جعفر توسلی از صبای قم برابر رامین طاهری از نفت مسجد سلیمان روی تشک رفت و با حساب ۸ بر صفر کشتی را واگذار کرد و در دسته ۷۵ کیلوگرم، امیرحسین مولایی از قم برابر وحید بابایی از نفت روی تشک رود و شکست سنگین ۱۱ بر ۳ را متحمل شد تا کار برای تیم صبای قم بسیار دشوار شود

در وزن ۸۰ کیلوگرم، علی زینتی رفاه از صبای قم در یک کشتی دیدنی و نفس گیر با نتیجه ۶ بر ۵ برابر علی شریفی از نفت برنده شد و در وزن ۸۵ کیلوگرم، میلاد خسروی از قم برابر محمد رسولی از نفت مسجد سلیمان ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.

صبای قم در دسته ۹۸ کیلوگرم توسط کشتی گیر خود حسین فتحی زاهد به توفیقی نرسید و برابر مصطفی صالحی‌زاده از نفت مسجد سلیمان ۹ بر یک شکست خورد اما پیروزی با ارزش ۸ بر صفر مهدی نوری از صبای قم برابر مسعود نعمت چگانی از نفت در دسته ۱۳۰ کیلو، حکم به برتری صبای قم بر نفت مسجد سلیمان داد.

در سایر مسابقات برگزار شده تیم کشتی دانشگاه پیام نور تهران ۲۱ بر ۱۴ شورای اسلامی شهر کرج را شکست داد و پاستور اندیمشک با امتیاز ۲۸ بر ۷ شهدای هفتم تیر تهران را مغلوب کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdf90x.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما