شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 26712

تیم شطرنج تربیت قم برابر دنیای فلز رشت به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم شطرنج تربیت قم در دور پایانی هفته نخست لیگ بر‌تر شطرنج باشگاه‌های کشور برابر دنیای فلز رشت به پیروزی رسید و به نخستین پیروزی این فصل خود دست پیدا کرد.
تیم شطرنج تربیت قم برابر دنیای فلز رشت به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز، هفته نخست فصل جدید رقابت‌های شطرنج لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور در ساری به پایان رسید و تیم شطرنج تربیت قم سرانجام به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست یافت.

تیم شطرنج استان قم که امسال با نام تربیت قم در لیگ بر‌تر حاضر است پس از دو شکست پیاپی مقابل تیم‌های شهرداری تبریز و پتروشیمی شهید تندگویان خوزستان و یک تساوی برابر دانشگاه آزاد تهران، در مسابقه برابر نماینده گیلان، پیروز شد.

در دیدار تیم‌های تربیت قم و دانشگاه آزاد تهران، محمد امین طباطبایی از قم برابر مرصاد خدا‌شناس از دنیای فلز رشت پیروز شد، مسعود مصدق‌پور برابر رضا قنبر‌زاده از رشت برنده شد، پرهام مقصودلو از قم مقابل آرش طاهباز از دنیای فلز رشت به برتری رسید و تنها شکست تیم شطرنج تربیت قم در مسابقه مصطفی سخایی از قم و آریا امیدی از رشت رقم خورد.

شطرنج بازان قمی در مسابقه دوم خود ۴ بر صفر مقابل پتروشیمی شهید تندگویان خوزستان مغلوب شدند و در نخستین مسابقه در مصاف با تیم مدعی شهرداری تبریز با همین نتیجه تن به شکست دادند و پس از تساوی در سومین گام برابر دانشگاه آزاد، ۳ بر یک از سد نماینده گیلان گذشتند.

قمی‌ها در این مسابقات با ترکیب محمد امین طباطبایی، مسعود مصدق‌پور، پرهام مقصودلو، کاوه قاضی الشریف، مصطفی سخایی و سعید شریعت شرکت کرده‌اند.

تیم‌های دامون ساخت شمال ساری، پتروشیمی شهید تندگویان، دنیای فلز رشت، تربیت قم، سرمایه گذاری شهر آتیه، مانتری شیراز، فرهنگ خراسان رضوی، راه و شهرسازی لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری تبریز به عنوان ۱۰ تیم شرکت کننده در رقابت‌های امسال لیگ بر‌تر شطرنج کشور حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchiqni.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما