دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 26809

3 بانوی بسکتبالیست‌ قم به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: 3 بانوی بسکتبالیست‌ استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان به اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی این تیم دعوت شدند.
3 بانوی بسکتبالیست‌ قم به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، کادر فنی تیم ملی بسکتبال کشورمان به منظور برپایی اردوی آماده سازی و تمرینی تیم ملی کشورمان به دعوت از ۳۳ بازیکن به اردوی بلند قامتان بسکتبال بانوان کشور پرداخت در حالی که بین آنها سه بازیکن از قم نیز حضور دارد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان، اردوی بلند قامتان بانوان بسکتبال به مدت دو روز از روز شنبه هشتم شهریور ماه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

تعداد ۳۳ بازیکن به اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان دعوت شده‌اند و نفرات دعوت شده باید راس ساعت ۹ صبح روز شنبه هشتم شهریور با همراه داشتن لباس کامل ورزشی به منظور شرکت در تمرینات خود را به سرپرست اردو معرفی کنند.

دعوت کادر فنی تیم ملی از بازیکنان شاخص بسکتبال کشور برای حضور در این اردو در حالی انجام شده که خانم‌ها فاطمه حیدری، راضیه رحیمی و فاطمه فاضلی نفراتی هستند که از قم به اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان دعوت شده‌اند.

این دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال بانوان از سه بانوی بسکتبالیست استان قم در حالی صورت گرفته است که بعد از چند سال عدم حضور تیم بسکتبال بانوان قم در لیگ‌های بسکتبال بانوان باشگاه‌های اکنون با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیئت این رشته، از امسال یک نماینده از قم در لیگ بسکتبال بانوان کشور حضور می‌یابد.

تیمی که قرار است برای جبران غیبت‌های چند سال اخیر بسکتبال قم در مسابقات لیگ بانوان باشگاه‌های کشور از امسال با حمایت مشترک شرکت نادر شیمی و هیئت بسکتبال استان قم در لیگ دسته دو بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کند با نام نادر شیمی قم گام به مصاف با حریفان می‌گذارد.

در واقع این تیم با حمایت‌های مالی مشترک از سوی شرکت نادر شیمی و هیئت بسکتبال قم از امسال در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد و هدف مسئولان هر دو نهاد این است که تنها بازیکنان بومی در ترکیب این تیم تازه تاسیس به میدان بروند.

این در حالی است که با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ دسته دو بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در دفتر کمیته بانوان فدراسیون بسکتبال، قرعه کشی بازی‌های تیم‌‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول صورت گرفته است.

بر این اساس امسال با حضور ۱۳ تیم فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در دو گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که با قرعه کشی انجام شده در انجمن بسکتبال بانوان بسکتبال، تیم بانوان نادر شیمی قم در گروه دوم مقدماتی برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceov8w.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما