سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 26854

توجه بیشتر مسئولان نسبت به رفع مشکل مناطق محروم قم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس گفت: مردم قم به ویژه اهالی منطقه آذر نقش مهمی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند بنابراین مسئولان و نمایندگان وظیفه دارند توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.
توجه بیشتر مسئولان نسبت به رفع مشکل مناطق محروم قم
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه بلوار شهید روحانی که با حضور وزیر کشور در قم برگزار شد اظهار کرد: اجرای این طرح جزو دغدغه‌های مدیریت شهری قم و شورای اسلامی شهر بود.

وی افزود: توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار جزو دغدغه‌های همیشگی شورای اسلامی قم طی چهار دوره بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس به ویژگی‌های منطقه آذر و نقش مردم این منطقه در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: بسیاری از دوستان شهید ما جزو اهالی همین منطقه بوده‌اند.

وی ادامه داد: مردم قم به ویژه آذر نقش مهمی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند بنابراین مسئولان و نمایندگان وظیفه دارند توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

امیرآبادی به مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: منطقه آذر از نظر امکانات شهری نسبت به سایر مناطق قم کمتر برخوردار است و حتی فضای دو هزار متری برای راه‌اندازی بوستان شهری در اختیار ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تقسیم بودجه برای مناطق محروم توجه ویژه‌ای صورت گرفته و عزمی جدی وجود دارد تا منطقه آذر و مشابه آن از نظر امکانات شهری نسبت به گذشته بهبود یابند.

وی نداشتن زمین برای احداث بوستان و فضای شهری مناسب را جزو مشکلات کنونی در منطقه آذر دانست و گفت: تلاش‌هایی جدی برای تملک برخی ساختمان‌ها در این مسیر صورت گرفته تا بتوانیم امکانات لازم را ایجاد کنیم.

امیرآبادی با اشاره به توافق شورای شهر، شهرداری و علوم پزشکی قم برای تبدیل برخی ساختمان‌های موجود در منطقه آذر برای تبدیل شدن به مرکزی فرهنگی عنوان کرد: امیدواریم این اتفاق مبارک یعنی تبدیل ساختمان پزشکان به مرکزی فرهنگی و فضای سبز، هر چه سریع‌تر مراحل تملک و راه‌اندازی را طی کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceev8w.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما