يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 26906
دبیر جشنواره پژوهشی علامه حلی:

هفتمین جشنواره علامه حلی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جشنواره پژوهشی علامه حلی گفت: هفتمین جشنواره علامه حلی با موضوع «بایسته‌ها،‌ آسیب‌شناسی و راه‌های بهسازی فرهنگ» در قم برگزار می‌شود.
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره علامه حلی با موضوع «بایسته‌ها،‌ آسیب‌شناسی و راه‌های بهسازی فرهنگ» در قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته در هفتمین جشنواره علامه حلی، در کنار رشته‌های اصلی، یک موضوع به عنوان موضوع اصلی تعیین شده که بایسته‌ها،‌ آسیب‌شناسی و راه‌های بهسازی فرهنگ است و در موضوعات مدیریت، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عمومی،‌ جمعیت آثار را در این بخش می‌توان ارسال کرد.

دبیر جشنواره پژوهشی علامه حلی با اشاره به اینکه برگزیدگان این بخش به صورت جداگانه و ویژه تقدیر می شوند، افزود: در سال گذشته پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری سبک زندگی اسلامی به عنوان موضوع ویژه جشنواره تعیین شده بود و امسال، برگرفته از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ،‌ این عرصه محور موضوع ویژه جشنواره علامه حلی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم تصریح کرد: امسال نیز آثار در ۱۰ رشته موضوعی علوم متداول و مرسوم در حوزه شامل ادبیات، فقه و حقوق، اصول فقه،‌ کلام، فلسفه، منطق،‌ علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه،‌ علوم انسانی مرتبط با دین، اخلاق و تربیت و اطلاعات بیشتر از طریق پایگاه اینترنتی jhelli.ir قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره هفتم علامه حلی در خردادماه اعلام شد، افزود: مهلت دریافت اثر در دبیرخانه جشنواره،‌ ۳۰ آذرماه خواهد بود و مراسم اختتامیه در ۲۴ اردیبهشت‌ماه سال آینده در آستانه عید سعید مبعث برگزار می شود.

اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی به آثار پژوهشی طلاب جوان اختصاص دارد، خاطرنشان کرد:‌ در این جشنواره آثار طلاب برادر و خواهر با کمتر از ۳۱ سال، با شاخص‌های یکسان داوری می‌شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcceoqi.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما