يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 26913

سامانه نظام پیشنهادات زائران مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: در چهل و چهارمین جلسه شورای معاونان مسجد مقدس جمکران مقرر شد برای سازماندهی نظرات و انتقادات زائران، سامانه نظام پیشنهادات و ایده ها توسط معاونت پژوهش طراحی و در مسجد مستقر می‌شود.
سامانه نظام پیشنهادات زائران مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، چهل و چهارمین جلسه شورای معاونین این مکان مقدس با حضور تولیت، معاونین و مدیران ارشد در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در تفسیر آیه «وَ لَقَدْ آتَیْنا داوُدَ مِنَّا فَضْلاً یا جِبالُ أَوِّبِی مَعَهُ وَ الطَّیْرَ وَ أَلَنَّا لَهُ الْحَدِیدَ»(سبأ/۱۰) اظهار کرد: حضرت داود پس از کشتن جالوت جایگاه ویژه ای پید و ویژگی برجسته حکمت و فصل الخطاب را خداوند متعال به او عطا می کند.

وی افزود: او در این جایگاه ویژه دچار خطایی می شود که مورد امتحان الهی قرار می گیرد و بدون شنیدن کامل حرف طرف مقابل حکمی را صادر می کند، اما بلافاصله توبه می کند و خداوند نیز توبه او را می پذیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه داستان های قرآنی مختص زمان خاصی نیست افزود: داستان های قرآن را در هر زمانی می توان تطبیق داد و از آن بهره برداری کرد و داستان حضرت داود هم این درس بزرگ را به همه ما می دهد که بدون بررسی همه جانبه یک موضوع و شنیدن کامل همه حرف های مرتبط طرفین، قضاوت نکنیم.

رحیمیان با تشریح انواع جرم گفت: بین جرم مشهود و غیر مشهود تفاوت است. آن هایی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند جرمشان مشهود بود و تبری از آنها احتیاج به حکم دادگاه ندارد، همچنان که حضرت امام نیز در مواجهه با جبهه ملی و نهضت آزادی بدون حکم دادگاه اعلام ارتداد کردند؛ چون جرم آنها مشهود بود.

در این جلسه مقرر شد جهت سازماندهی مدیریت نظرات و انتقادات زائران، سامانه نظام پییشنهادات و ایده ها توسط معاونت پژوهش طراحی و در مسجد مستقر شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcaeonu.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما