دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 26922

رؤسای شوراهای استان و شهرستان قم ابقا شدند

قم نيوز : قم نیوز: انتخابات شورای استان و شورای شهرستان قم با ابقاء روسای قبلی این شوراها برگزار شد.
رؤسای شوراهای استان و شهرستان قم ابقا شدند
به گزارش قم نیوز، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان قم با حضور اعضای این شوراها در محل بخشداری مرکزی قم برگزار شد.

علی اصغر ابوالحسنی، سعید روحانی نامزدهای ریاست شورای استان قم بودند که هر کدام قبل از رای گیری، دقایقی صحبت کردند. روحانی با اشاره به این که من مجری برنامه های شورای استان هستم، افزود: همفکری و همراهی و همدلی، از خصوصیات شورای استان قم است و از سوی دیگر باید حضور شورای استان در بخش ها بیشتر شود.

در ادامه با حضور ۱۲ نفر از اعضای شورای استان قم، علی اصغر ابوالحسنی به عنوان ریاست شورای استان قم برای یک دوره دیگر انتخاب شد. در این رای گیری که به شکل مخفی و با ورقه انجام شد، ۷ رای به علی اصغر ابوالحسنی و ۵ رای به نفع حجت الاسلام سعید روحانی قرائت شد.

انتخابات نائب رئیس شورای استان قم نیز پس از انتخاب رئیس شورای استان قم، با نامزد شدن مهدی چراغی به عنوان تنها نامزد این پست، وی حائز ۱۰۰ درصد آراء شده و به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

منشی های شورای استان قم نیز به رای اعضا گذارده شد و آقایان محسن روح پرور و امیر حسین قاسمی به عنوان منشی های شورای استان انتخاب و سپس انتخابات شورای شهرستان قم نیز در ادامه انتخابات شورای استان قم برگزار شد و منجر به انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای استان شد.

حسن بختیاری، عضو شورای اسلامی شهر قم و عضو شورای شهرستان قم، مانند دوره قبل در سمت ریاست شورای شهرستان قم ابقاء گردید و اعضای شورای شهرستان، ماشاء الله سعادتمند برای نائب رئیسی و حسین دژکام را برای سمت منشی این شورا برگزیدند.

بدین ترتیب از ۱۲ نفر عضو جلسه، ۷ نفر در سمت های مختلف برگزیده شدند و انتخابات شورای اسلامی استان و شورای اسلامی شهرستان قم به پایان رسید.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcauonu.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما