?>?> تاکید استاندار قم بر تجهیز مرقد شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) | قم نیوز
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 26937

تاکید استاندار قم بر تجهیز مرقد شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع)

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با حضور در مرقد شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان خواستار تلاش مسئولان در تجهیز این مکان مقدس شد.
تاکید استاندار قم بر تجهیز مرقد شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع)
به گزارش قم نیوز ، به نقل از روابط عمومی استانداری قم،حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش با حضور بر سر مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

استاندار قم سپس در جلسه ای که در کنار مرقد شهدای گمنام و با حضور مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اقتدار، عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون های پاکی است که برای حفظ خاک مقدس این سرزمین ریخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به تلاش دشمنان ایران اسلامی برای تلافی شکست های گذشته گفت: دشمنان با وجود سازماندهی همه جانبه برای مقابله با ایران در همه ی جبهه ها شکست می خورند و این نشان از روحیه ی ایثار در ملت ایران است.

وی ایجاد گروه های تکفیری و تجهیز آنها برای تضعیف ایران در منطقه گفت: علی رغم همه ی تلاش‌ها، ایران نقش محوری در همه ی معادلات منطقه دارد و در هر جایی که ما به عنوان خط قرمز خود با آن مقابله کرده ایم پیروز میدان شده ایم.

مقام عالی دولت در استان تاکید رهبر معظم انقلاب برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان به عنوان اسوه های ایثار تصریح کرد: کوه خضر نبی (ع) با حضور ۱۴ شهید گمنام از مکان هایی است که باید مورد توجه مسئولان استان قرار بگیرد.

استاندار قم همچنین حضور مردم به ویژه جوانان از سراسر کشور در این مکان مقدس را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با تجهیز بیش از پیش این مکان زمینه ساز تبدیل آن به جایگاهی برای توسعه ی فرهنگ اسلامی باشیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcguy9x.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما