شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 2696
در هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان؛

برق شیراز مقابل صبای قم متوقف شد

قم نيوز : قم نیوز: : تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور میزبان خود برق شیراز را متوقف کرد.
برق شیراز مقابل صبای قم متوقف شد
به گزارش قم نیوز، بعد از نخستین باخت خانگی در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم این هفته به نخستین تساوی فصل نیز رضایت دادند.

نوجوانان صبای قم در حالی که از چهار بازی قبل خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، موفق به کسب دو پیروزی و دو باخت در این رقابت‌ها شده بودند و در بین تیم‌های میانه جدول گروه دوم رقابت‌ها قرار داشتند با این تساوی فرصت صعود به صدر جدول را از دست دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال نوجوانان برق شیراز برگزار شد، صبایی‌ها در دومین بازی خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال نوجوانان برق رفتند که در پایان با انجام بازی حساب شده موفق شدند میزبان خود را با تساوی یک بر یک متوقف کنند.

شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از کسب برتری در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود، در هفته دوم در اصفهان جانانه برابر تیم مدعی و سرشناس فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی کردند ولی با گل دقیقه پایانی حریف به نخستین شکست خود در این فصل تن دادند.

همچنین بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته سوم از مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه برگزار شد و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در خانه پذیرای لاله اصفهان بود که با دو گل به پیروزی رسید.

صبای قم در هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان بود و در میان ناباوری با نتیجه یک بر صفر باخت.

صبای قم که تا پیش از این دیدار یکی از مدعیان جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تا قبل از هفته پنجم رقابت‌ها در لیگ برتر حضور موفقی داشت در هفته ششم رقابت‌ها در خانه میزبان تیم فوتبال نخل بندر عباس خواهد بود.

شاگردان غلامرضا کاظمی در این دیدار که نخستین روز از زمستان سال جاری در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود در حالی به مصاف میزبان جنوبی خود می‌روند که پیش از این در خانه برابر تیم‌های فوتبال نوجوانان فجر شهید سپاسی شیراز و پتوی لاله اصفهان به پیروزی رسیده‌اند و البته به تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان یک بر صفر باخته‌اند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در حال حاضر از پنج مسابقه خود در نیم فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با کسب هفت امتیاز از یک تساوی، دو پیروزی و دو باخت در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم ایستاده است.

انتها پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.o8wbjh8pp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما