شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 26978
هفته هشتم لیگ بر‌تر فوتبال

صبای قم در خانه مغلوب استقلال خوزستان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هفته هشتم لیگ بر‌تر فوتبال، در خانه برابر استقلال خوزستان مغلوب شد تا استقلال خوزستان به نخستین پیروزی این فصل خود دست یابد.
صبای قم در خانه مغلوب استقلال خوزستان شد
به گزارش قم نیوز، تیم‌های صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان دیروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که در این بازی صبا با وجود برتری یک بر صفر در نمه نخست، در نیمه دوم دو گل خورد و مغلوب شد.

تیم فوتبال صبای قم با ترکیب مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، محسن بیات، آمبونو آچیله، -حسین بادامکی (۸۶- مارکو اوره لیو آیوبل)، ایوب کلانتری (۷۷- احمد مهدی‌زاده)، جلال الدین علیمحمدی، احمد حسن‌زاده و محمدامین آرام طبع با هدایت صمد مرفاوی به میدان آمد.

در ترکیب تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان، سومایدا دیاکیته، مجید حیدری، محمد طیبی، موسی کولیبالی، عبدالهادی خنیفر، میثم مجیدی، میثم دورقی (۴۶- ایمان باصفا)، رضا کاردوست، لامین دیاوارا، روح الله سیف اللهی (۷۴- یزدان عباسیان) و مهدی مومنی (۹۰- محمد اوسانی) با مربیگری عبدالله ویسی حضور داشتند.

در دقیقه ششم مسابقه، کار ترکیبی بازیکنان صبای قم سبب شد توپ به حسین بادامکی برسد و پاس به بیرون وی به احمد حسن‌زاده و ضربه روی پا و دقیق وی به گل نخست صبای قم منجر شد.

در دقیقه ۲۸ مسابقه ارسال روح الله سیف اللهی از سمت راست روی دروازه صبا با ضربه سر دیدنی میثم مجیدی همراه شد که توپ به تیرک افقی دروازه صبا برخورد کرد.

در دقیقه ۳۶ مسابقه لامین دیاوارا بازیکن تیم استقلال خوزستان در محوطه جریمه صبا سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت و این تصمیم داور با اعتراض بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان همراه شد و سپس در دقیقه ۴۳ ضربه آزاد تماشایی ایوب کلانتری با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۹ مسابقه، ارسال بازیکن اسقلال خوزستان از سمت راست با تعلل مدافعان صبا توام شد تا توپ در دهانه دروازه به میثم مجیدی برسد و ضربه مجیدی به راحتی درون دروازه صبای قم قرار گرفت.

در دقیقه ۶۸ مسابقه خطای موسی کولیبالی در محوطه جریمه روی آمبونو آچیله سبب شد داور در سوت خود به علامت پنالتی بدمد در حالی که در این صحنه عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان به اعلام پنالتی معترض بود.

احمد حسن‌زاده پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه وی با برخورد به تیرک عمودی دروازه وارد دروازه نشد تا صبا بختی عالی برای گلزنی را از دست دهد.

در دقیقه ۷۹ مسابقه، شوت سنگین و تماشایی ایمان باصفا بازیکن تعویضی استقلال خوزستان که در نیمه دوم به میدان آمده بود سبب شد گل دوم استقلال خوزستان به گل دوم برسد و این بازیکن پس از گلزنی شادی خود را با معدود هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه تقسیم کرد.

صبا با این شکست ۸ امتیازی باقی ماند و برای چهارمین هفته متوالی از پیروزی دور ماند اما استقلال خوزستان برای نخستین بار در لیگ چهاردهم طعم پیروزی را چشید ضمن این که مجید حیدری و روح الله سیف اللهی از استقلال خوزستان و محمد امین آرام طبع و جلال علیمحمدی از صبا در این مسابقه اخطار گرفتند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbw9b5.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما