سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 27111
مدیرکل ارشاد قم:

جشنواره فیلم کودک فرصتی برای تبیین سبک زندگی اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در جشنواره فیلم کودک و نوجوان لازم است تربیت صحیح و روش سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
جشنواره فیلم کودک فرصتی برای تبیین سبک زندگی اسلامی است
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان قم این جشنواره را از برنامه‌های تاثیرگذار در سطح ملی دانست و اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در استان قم برگزار شده است.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان قم با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کودک در استان قم به مدت چهار روز از ۱۴ تا ۱۷ مهر در قم برگزار می‌شود، افزود: این فیلم‌ها در ۵ سانس اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تربیت صحیح و روش سبک‌های زندگی اسلامی برای کودکان است تا از هم‌اکنون در این مسیر صحیح قرار گیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه نیز با اشاره به اینکه خانواده‌ها اهمیت ویژه‌ای نسبت به تربیت صحیح فرزندان خود دارند اظهار کرد: می‌توان از بستر جشنواره‌هایی همچون جشنواره فیلم کودک برای ارائه بسته‌های تربیتی استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در جشنواره فیلم کودک و نوجوان لازم است تربیت صحیح و روش سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

حمیدرضا دژاگام نیز با اشاره به اینکه استفاده از شیوه‌های شنیداری و دیداری امروزه یکی از روش‌های تاثیرگذاری محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که فیلم‌های ما اثر بخشی لازم خود را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه فیلم‌های ما باید در راستای فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ رفتاری کودکان و همچنین جامعه حرکت کند، خاطرنشان کرد: باید در جشنواره فیلم کودک ارزش‌ها به کودکان معرفی شود.

وی تغییر فرهنگ در موضوعات آموزشی را از نیازهای جامعه برشمرد که می‌تواند به تغییر رفتار در جامعه منجر شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcb88b5.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما