پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 27147
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

احیای امر به معروف در جامعه نیازمند اراده جمعی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به لزوم اهتمام جدی به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز تلاش در این مسیر یکی از بزرگ‌ترین امتحانات ما به شمار می‌رود که نیازمند هم دغدغه فردی و هم عزم و همت جمعی است.
احیای امر به معروف در جامعه نیازمند اراده جمعی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی طی سخنانی در هیئت فاطمیون قم در مسجد اهل بیت (ع) قم با اشاره به لزوم اهتمام جدی به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امروز تلاش در این مسیر یکی از بزرگ‌ترین امتحانات ما به شمار می‌رود که نیازمند هم دغدغه فردی و هم عزم و همت جمعی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ‌ترین مرجع تقلید در زمان خود با برچیدن طاغوت، بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکر را در مقام عمل انجام داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه امروز بر اثر رشد تجهیزات مدرن رسانه‌ای، شاهد پیچیده‌تر شدن و ظریف‌تر شدن جریان باطل و فساد در دنیا هستیم خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، بساط فساد و زمینه‌های فحشا با ماهواره‌ها و فضای سایبری در خانه‌ها فراهم آمده و به تعبیر روایات، حفظ ایمان وضعیت روزگار ما به سان آتش نگاه داشتن در دست است.

وی یادآور شد: برای پاک ماندن و با ایمان بودن در این زمانه باید تمرین کرد و این طور نیست که فکر کنیم می‌شود به راحتی از گناه و شرایط و زمینه‌های آن در امان ماند.

آقا تهرانی بیان کرد: اگر می‌خواهیم که یار و یاور امام زمان (عج) باشیم باید بکوشیم خود را از معاصی و مفاسد به دور نگه داریم و گرنه نمی‌توانیم مدعی یاری امام عصر (عج) باشیم.

وی تاکید کرد: این ماه محرم که فرا می‌رسد با امام زمان (عج) عهد ببندیم که واقعاً یار و مددکار ایشان باشیم و تمرین آن هم امروز با اطاعت از ولی فقیه میسر است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdca06nu.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما