پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 27245
هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتبال

مرفاوی و منصوریان در نشست خبری حاضر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در آستانه دیدار دو تیم در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتبال در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر می‌شوند.
مرفاوی و منصوریان در نشست خبری حاضر می‌شوند
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز عصر روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود تا دو تیم چهاردهمین بازی فصل خود را برگزار کنند.

بر این اساس، صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم و علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در دفتر باشگاه صبای قم، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران هستند.

در این نشست، ابتدا علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد و سپس مرفاوی سرمربی صبا به همراهی رضا جعفری مدیر امور رسانه‌ای باشگاه صبای قم به میان خبرنگاران می‌آید تا با آن‌ها گفت‌و‌گو کند.

در آخرین دیدار خانگی صبای قم برابر گسترش فولاد تبریز، از ورود دوربین‌های تلویزیونی به محل برگزاری نشست خبری دیدار دو تیم جلوگیری شد اما پس از توافق سازمان لیگ با صدا و سیما بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی، دوربین‌های سیما برای ورود به نشست خبری امروز با ممانعت روبرو نمی‌شوند.

مرفاوی در شرایطی تیمش را مهیای بازی با نفت تهران کرده است که در ۵ بازی اخیرش موفق به کسب ۳ پیروزی و ۲ تساوی شده که ۲ تساوی صبا در این بازی‌ها از مسابقات خارج از خانه برابر سپاهان و استقلال به دست آمده است.

علیرضا مصنوریان سرمربی نفت تهران نیز در حالی به قم می‌آید که امسال برای نخستین بار هدایت نفت را در اختیار گرفته و سابقه هدایت تیم ملی فوتبال امید کشورمان را در کارنامه دارد.

وی در سال ۸۷ دوران مربیگری خود را به عنوان دستیار در استقلال تهران آغاز کرد و یک سال بعد هدایت تیم پاس همدان را در دست گرفت و در مقطعی نیز به عنوان کمک مربی در تیم ملی بزرگسالان، ایفای نقش کرد و سپس به کادر فنی تیم ملی امید پیوست.

دیدار تیم‌های صبای قم و نفت تهران در چارچوب لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۶ آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcji8e8.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما