يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 27256
معاون شهردار قم عنوان کرد

انجام 500 مورد بازرسی در راستای تامین ایمنی هیئت‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم گفت:بازرسی ایمنی از هیئت‌ها مذهبی از دیگر برنامه‌های شهرداری بود که همکاران شهرداری 500 مورد بازدید و توزیع بیش از 700 کپسول آتش نشانی را به هیئت‌ها داشتیم.
انجام 500 مورد بازرسی در راستای تامین ایمنی هیئت‌های قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات معاونت خدمات امور شهرداری قم اظهار کرد: شهردار قم تأکید بسیاری به برگزاری هر چه بهتر این مراسم داشتند.

اصفهانیان خاطر نشان کرد: ماه‌ها قبل جلساتی با مدیریت شهردار قم برای عملیاتی کردن برنامه‌های شهرداری را برگزار کردیم.

اصفهانیان با اشاره به اینکه با کمک شورای اسلامی شهر قم اقدامات خوبی در پیشبرد اهداف داشتیم گفت: کاروان استقبال سفینه النجاه را در قسمت‌های مختلف شهر داشتیم که با استقبال هیئات مذهبی همراه شد.

وی افزود: بازرسی ایمنی از هیئت‌ها مذهبی از دیگر برنامه‌های شهرداری بود که همکاران شهرداری ۵۰۰ مورد بازدید و توزیع بیش از ۷۰۰ کپسول آتش نشانی را به هیئت‌ها داشتیم.

اصفهانیان با عنوان اینکه سیاه پوشی مناطق ۸ گانه شهر از دیگر برنامه‌های مدیریت خدمات شهری بود که به طور یکنواخت در شهر به عمل در آمد خاطر نشان کرد: بخش دیگر برنامه ما مربوط به تمهیدات مدیریت شهری بود.

معاونت خدمات امور شهری شهرداری با اشاره به کنترل تخلفات و ناهنجاری‌های اجتماعی توسط شهرداری افزود: با فعالیت مستمر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)و مسجد مقدس جمکران به کار خود پرداخته‌ایم.

وی افزود: استفاده از تانکرهای آب، خدمات شهری و سایر امکانات را به خدمت شهر گرفتیم.

اصفهانیان توزیع بیش از ۲ تن کیسه زباله مشکی در هیئات را از دیگر اقدامات شهرداری اعلام کرد و افزود: هدایت دسته جات مذهبی که امسال تغییراتی را نسبت به گذشته داشتیم و با نصب ۷ هزار داربست به تسهیل حرکت دسته‌جات عزاداری کمک کردیم.

معاونت خدمات امور شهری قم با بیان اینکه امسال چهار دسته عزادرای آر منطقه پردیسان به حرم مطهر حضرت معصومه (س) وارد می‌شدند گفت: تمهیدات مربوط به این دسته‌ها را در دستور کار داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: اقامه نماز ظهر عاشورا از دیگر برنامه‌های شهرداری در روز عاشورا بوده است و شهرداری قم همه تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر روز اربعین در دستور کار دارد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcb05b5.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما