پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 27284
در ششمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش قم

وضعیت مدارس و هنرستان‌های استان قم بررسی شد

قم نيوز : قم نیوز: ششمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان قم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با محوریت اردوهای راهیان نور دانش آموزی و پیگیری مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در حوزه ساخت سوله برای کارگاه‌های هنرستان‌های استان قم برگزار شد.
وضعیت مدارس و هنرستان‌های استان قم بررسی شد
به گزارش قم نیوز، ششمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان قم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عصر امروز در سالن امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی بنایی با اشاره به اهمیت شناسایی نقاط ضعف و نیازسنجی در شناسایی رشته‌های بومی موردنیاز در استان قم اظهار کرد: کمیته‌ای متشکل از نمایندگان دانشگاه‌های مختلف در استان تشکیل شود تا به نیازسنجی در این مورد بپردازیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش بااهمیتی در زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در دانش آموزان دارد افزود: استان قم باید به حرکت پرشتاب خود در این زمینه ادامه دهد و استانداری قم به این کار کمک می‌کند.

حمید رضا دژاکام با بیان اینکه در سال جدید تعداد ثبت نام‌های دانش آموزان با رشد چشمگیری مواجه بوده است خاطر نشان کرد: امسال ۵۰ درصد از هزینه‌های اردوی راهیان نور به عهده آموزش و پرورش گذاشته‌شده است که برای تأمین آن به کمک استانداری نیاز داریم.

رئیس آموزش‌وپرورش استان قم افزود: در استان قم و در هنرستان‌ها نیاز به ساخت ۱۳ سوله برای کارگاه‌های هنرستان‌ها داریم که مصوبه ساخت آن در سال ۹۱ تصویب‌شده است اما هنوز عملی نشده است.

رضا حافظی با اشاره به آمار مربوط به اردوی راهیان نور استان قم در سال گذشته افزود: عملیات ما برای اردوی راهیان نور از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ فروردین هرسال ادامه دارد و فقط یک ماه برای کارهای ستادی فرصت داریم.

جانشین سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) قم گفت: در دو سال گذشته همه پشتیبانی‌ها متمرکز و توسط ستاد راهیان نور مرکزی انجام می‌شد و امسال دو پشتیبانی مشارکت مردم و اولیا دانش آموزان و مشارکت و کمک‌های سایر سازمان‌ها به این حرکت افزوده‌شده است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcc0iqi.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما