شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 2736
استاندار قم خواستار شد:

تسریع در حرکت به سمت دولت الکترونیک

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: برای تحقق دولت الکترونیک نیازمند برداشتن گام‌های سریع و بلندی در سطح شهر هستیم که شهر داری قم نخستین گام‌ها را در این راستا بر می‌دارد.
تسریع در حرکت به سمت دولت الکترونیک
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح طرح کارت بلیت هوشمند در ناوگان اتوبوسرانی شهر قم که در محل ایستگاه حرم ـ پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق دولت الکترونیک باید گام‌هایی سریع و بلندی در سطح شهر برداریم که هوشمند کردن بلیت اتوبوس‌های قم از جمله نخستین گام‌‌هایی است که توسط شهرداری قم برداشته شده است.

وی الکترونیکی کردن سیستم حمل و نقل شهری را اقدامی بسیار ارزشمند عنوان و تصریح کرد: این اقدام با همت و تلاش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برای نخستین بار در قم صورت گرفت.

استاندار قم ادامه داد: برای حرکت به سمت هوشمند کردن امور حمل و نقل و ترافیک شهر قم نیازمند برداشتن گام‌های بلند تری هستیم.

موسی‌پور با اشاره به بهره برداری از طرح کارت بلیط هوشمند در مسیر حرم ـ پردیسان بیان کرد: امروز یک خط حمل و نقل شهری که به سیستم هوشمند کارت بلیط اتوبوس مجهز شده بود به بهره‌برداری رسید و بر پایه قول شهرداری تا پایان بهمن‌ماه تمام مسیرها به این سیستم هوشمند مجهز می‌شود.

وی افزود: هوشمند کردن بلیت‌های اتوبوس اقدامی مناسب برای رفاه حال همشهریان است و با اجرایی شدن این طرح در وقت مردم صرفه جویی شده و از بروز دیگر مشکلات در این زمینه جلوگیری می‌شود.

استاندار قم با اشاره به آغاز احداث ایستگاه مترو بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک دستگاه TBM برای حفاری تونل مترو شروع به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: تحرکاتی که در شهرداری و حوزه حمل و نقل ترافیک شهری صورت می‌گیرد کمک‌های فراوانی به ساماندهی شهر می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.te8fuqeamsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما