يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 27389
استاندار قم:

ریشه‌کن کردن فقر علمی در جامعه نیازمند تلاش جهادی است

قم نيوز : قم نیوز : استاندار قم با اشاره به آمار افراد بی‌سواد در استان قم، ریشه‌کن کردن فقر علمی در جامعه را نیازمند تلاش جهادی و نهضت همگانی دانست.
ریشه‌کن کردن فقر علمی در جامعه نیازمند تلاش جهادی است
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در نخستین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان قم که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با اشاره به تعالیم پیامبر اکرم (ص) در رابطه با تعلیم و تربیت گفت: دین مبین اسلام تاکید زیادی بر کسب علم و دانش دارد.
 
وی با بیان اینکه پیشرفت جوامع بشری با کسب علوم انسانی روز میسر شده است، افزود: ترقی و رشد همه جانبه جامعه نیازمند تعلیم همه اقشار مردم است.
 
استاندار قم ریشه‌کن کردن فقر علمی را در گرو تلاش جهادی و نهضت همگانی دانست و ادامه داد: همه مسئولان به ویژه آموزش و پرورش قم باید در این راستا تلاش روزافزون داشته باشند.
 
وی بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در تعلیم و تربیت را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: سطح علمی مردم قم باید متناسب با جایگاه این شهر مقدس باشد.
 
در ابتدای این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گزارشی از روند جذب افراد کم‌سواد در نهضت‌های سوادآموزی ارائه کرد و از آمادگی استان در پذیرش افراد در نهضت خبر داد.
انتهای خبر/136
https://qomnews.ir/vdci3par.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما