دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 27430
منبع : خبرگزاری حوزه

تاکید مدیر حوزه بر تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا

قم نيوز : قم نیوز:مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر لزوم تکریم بیش از پیش ایثارگران و خانواده های شهدا گفت: دلسوزان نظام و هر کسی که به نوعی در قبال خانواده های شهدا وظیفه ای دارد، باید به درستی به وظیفه خود عمل کند.
تاکید مدیر حوزه بر تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امروز در بازدید از معاونت امور طلاب و دانش آموخته گان حوزه های علیمه با بیان این که فرزندان شاهد و ایثارگر نباید مورد بی مهری قرار بگیرند، بر رسیدگی به این قشر تاکید ویژه کرد.
 
عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با با تاکید بر ضرورت توجه، تکریم و محبت بیشتر دلسوزان نظام نسبت به خانواده هاو فرزندان شهدا و ایثارگران، ابراز داشت: ایثارگران و خانواده های شهدا ولی نعمت جامعه هستند، بنابراین دلسوزان نظام و هر کسی که به نوعی در قبال خانواده های شهدا وظیفه ای دارد، باید به درستی به وظیفه خود عمل کند.
 
*تقدیر از فعالیت های معاونت امور طلاب ودانش آموختگان
 
 مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه از برنامه ریزی معاونت و طلاب و دانش آموختگان حوزه در اجرای هدفمند برنامه ها تقدیر کرد و خواستار استحکام بخشی و قوی تر شدن برنامه ها شد.
 
وی، رویکرد کلی این معاونت را خوب توصیف کرد و در ادامه به بیان پیشنهاد و نظرات پرداخت و گفت: لازم است کارهای اجرایی اجلاسیه مسؤلین نهادهای حوزوی که قرار است در قم برگزار شود، به وسیله معاونت امور طلاب و دانش آموختگان پیگیری شود.
 
معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه در پایان اشاره ای هم به مسئله ورزش طلاب کرد و گفت: فضای ورزشی طلاب باید در حد نیاز های تأمین کننده سلامتی آنان باشد تا بتوانند حتی در دوران کهولت سن هم به کار بپردازند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfxjd0.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما