سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 27449
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

اهتمام پلیس برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین در قم

قم نيوز : قم نیوز:معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم از اهتمام پلیس قم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی خبر داد.
اهتمام پلیس برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین در قم
به گزارش قم نیوز، صیار درویشی با بیان اینکه در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عاشقان و شیفتگان آن حضرت در قالب هیئت‌های عزاداری از خیابان‌های منتهی به حرم به سمت این مضجع شریف حرکت کرده و تراکم و تعدد این هیئت‌های عزاداری موجب می‌شود تا ازدحام جمعیت و انسداد مسیر به وجود بیاید، گفت: پلیس قم در تلاش است تا امسال در بخش انتظامی شرایطی را فراهم کند تا عزاداران بدون هیچ مشکلی وارد حرم شده و عزاداری کنند.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان برای ارتقای نظم و امنیت خیابان‌های منتهی به حرم مطهر را زیرپوشش انتظامی قرار می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه اعضای تمام هیئت‌ها از سمت چهارراه بازار وارد میدان آستانه و سپس حرم خواهند شد، تصریح کرد: با توجه به تک مسیر بودن حرکت دسته‌ها، هیئت‌ها باید همانند سال‌های گذشته همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم از راکبان موتورسیکلت خواست: از تردد در محدوده این طرح پرهیز کرده تا شاهد برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر مراسم عزاداری در استان باشیم.
 
انتهای پیام /136
https://qomnews.ir/vdcf1jd0.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما