يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 2749
قلندر خبر داد:

جذب اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش راه و مسکن قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم از جذب ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه و مسکن قم در سال جاری خبر داد.
جذب اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش راه و مسکن قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قلندر شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته راهداری که در سالن همایش سازمان ملی جوانان قم برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات جهادی در راهداری قابل ستایش است افزود: راهداران در پنج ماه از سال در سخت‌ترین شرایط در جاده‌های کشور تلاش می‌کنند تا جاده‌ها همواره باز باشند و تردد ادامه داشته باشد.

وی گفت: در سند چشم انداز ۲۰ ساله ایران باید کشور اول منطقه باشد که در این امر حوزه حمل و نقل و مسکن اهمیت بسزایی دارد.

سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان قم اضافه کرد: در دو سال اخیر حرکت‌های انقلابی و جهشی در حوزه حمل و نقل و مسکن در کشور رخ داده است و در این بخش در سال جاری در استان قم ۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار جذب شده که ۵۰ میلیارد تومان از آن به حوزه راه و ترابری و توسعه جاده‌های استان اختصاص یافت.

محور قم گرمسار به آزاد راه تبدیل می‌شود
قلندر با بیان اینکه جاده قم به گرمسار به آزاد راه تبدیل خواهد شد افزود: این مسیر به عنوان بخشی از طرح حرم تا حرم به صورت آزاد راه به صورت دو بانده و ۶ خطه تا پایان دولت دهم به اتمام می‌رسد.

وی گفت: یک خط عبوری به آزاد راه قم به تهران نیز اضافه می‌شود که مقدمات عملیاتی شدن آن در حال بررسی است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم به برخی از پروژه‌های جاده‌ای استان از جمله انجام روکش آسفالت محورهای قم به تهران و کاشان به سلفچگان اشاره کرد و گفت: به زودی جاده نیزار به بهره برداری خواهد رسید و محور قنوات بهسازی و تعریض می‌شود وهمچنین نقاط پر خطر برون شهری و مسیرهای روستایی نیز اصلا خواهد شد.

قم رتبه اول مسکن مهر در کشور را دارا است

قلندر حوزه ساخت مسکن در استان قم را نیز بسیار فعال برشمردو گفت: در این زمینه موفقیت‌های خوبی در استان حاصل شد و توانستیم رتبه اول مسکن مهر در کشور را بدست آوریم.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه دو برابر میانگین کشوری در قم مسکن ساخته شد، افزود: برنامه ساخت مسکن مهر در سال گذشته، ۱۸ هزار واحد بود که این امر محقق خواهد شد و در این راستا ۸ هزار مسکن تکمیل و ۶ هزار واحد آماده بهره برداری و ۴ هزار واحد نیز تا آخر سال به اتمام می‌رسد.

با بیان اینکه صنوف مختلف در تاریخ انقلاب همکاری و هم یاری خوبی را با ولایت و نظام داشته‌اند اظهار داشت: شاخص حرکت در تمامی عرصه‌ها ولایت و رهبری است.

قلندر ابراز داشت: ملت ایران همواره بصیر و آگاه هستند و دشمنان نیز تا زمانی که ما در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.o0x2yt05na26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما