جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 27533
در 7 ماهه نخست امسال پرداخت شد

هزینه یک میلیارد و 320 میلیون ریالی برای بهداشت مددجویان کمیته قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان قم از هزینه یک میلیارد و 320 میلیون ریالی برای بهداشت فردی مددجویان در 7 ماهه سال جاری خبر داد.
هزینه یک میلیارد و 320 میلیون ریالی برای بهداشت مددجویان کمیته قم
به گزارش قم نیوز، مهدی عسگری با تاکید بر اینکه بهداشت مددجویان زیر پوشش کمیته امداد از مهمترین سرفصل‌های حمایتی این نهاد است گفت: طی هفت ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 320 میلیون ریال اعتبار برای بهداشت فردی مددجویان هزینه شده است.
 
وی سر فصل‌های هزینه‌ای بهداشت فردی مددجویان را گسترده دانست و افزود: 10 مورد احداث سرویس‌های بهداشتی در روستاها با اعتبار 100 میلیون ریالی و بهره‌مندی 3254 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی و دانش‌آموزان از معاینات دوره‌‌ای و تست سلامت دندان با هزینه‌ای بالغ بر 928 میلیون ریال از جمله برنامه‌های انجام شده تامین بهداشت فردی مددجویان بوده است.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم طرح اهدای سبد غذایی به بیماران مسلول معرفی شده از مرکز بهداشت استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در این طرح که هدف آن ارتقاء سلامت مددجویان و جلوگیری از پیشرفت بیماری است 79 سبد غذایی با 79 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته به بیماران مبتلا به سل اهدا شد.
 
وی نقش آموزش را در افزایش آگاهی‌های جامعه هدف کمیته امداد بسیار مؤثر توصیف و بیان کرد: 180 نفر از سالمندان و 420 نفر از زنان سرپرست خانوار در همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی امداد شرکت کرده و از دوره‌های آموزشی مناسب خود بهره بردند.
 
عسگری اعتبار این دوره‌های آموزشی را در 7 ماهه امسال نزدیک به 215 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در همایش آموزشی ویژه سالمندان نیز به هر یک از سالمندان حاضر در همایش یک دستگاه فشار سنج دیجیتال اهدا شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjtie8.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما