چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 27640
معاون خدمات شهری شهرداری قم:

اقلام مورد نیاز زائران حسینی به مهران ارسال شد

قم نيوز : قم نیوز : معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: 30 هزار بطری آب معدنی به همراه برخی اقلام مورد نیاز زائران با همکاری شهرداری مهران به این شهر مرزی ارسال شده است.
اقلام مورد نیاز زائران حسینی به مهران ارسال شد
به گزارش قم نیوز ، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که ظهر امروز در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: 72 ساعت قبل از شروع مراسم اربعین، 30 هزار بطری آب معدنی به همراه برخی اقلام مورد نیاز زائران با همکاری شهرداری مهران به این شهر مرزی ارسال شده است.
 
وی اضافه کرد: شهرداری قم همکاری مناسبی با شهرداری مهران داشته است به همین علت در چندین نوبت از شهرداری قم تقدیر شده است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه ستادهای هشت‌گانه شهرداری با شیفت‌های سه‌گانه فعالیت داشتند، تصریح کرد: بخش‌های مختلف شهرداری از جمله آتش‌نشانی با محوریت حرم حضرت معصومه ‌(س) و جمکران خدمات مناسبی را ارائه داده‌اند.
 
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم نیز در ادامه این جلسه از همکاری اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: مسافران از برنامه‌های قطارهای استان قم اطلاع مناسبی ندارد.
 
رضا طباطبایی افزود: برای اطلاع‌رسانی مناسب‌تر، راه آهن استان قم بنرهای چهار متری و شش متری تهیه کرده است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه از فردا اطراف حرم حضرت معصومه ‌(س) و جمکران نصب شود.
 
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم در پایان از آمادگی این بخش برای انعکاس اخبار و فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای دولتی استان قم خبر داد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciuqar.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما