چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 27644
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم:

صندوق توسعه ملی اعطای وام به تولید کنندگان در قم را تسهیل کند

قم نيوز : قم نیوز : معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم گفت: صندوق توسعه ملی شرایطی را فراهم کند که تولیدکنندگان کارگاه‌های کوچک برای دریافت تسهیلات دچار مشکل نباشند.
صندوق توسعه ملی اعطای وام به تولید کنندگان در قم را تسهیل کند
به گزارش قم نیوز ، سید حسن رضوی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد با اشاره به لزوم رفع مشکلات تولید کنندگان قم اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا تولید کنندگان استان قم برای گرفتن تسهیلات از صندوق توسعه ملی با مشکلی مواجه نشوند.
 
رضوی با تاکید بر اهمیت صنعت مبل سازی در استان قم افزود: صنعت مبلمان قم از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است چون استان قم در زمینه مبل سازی استان فعالی است که می‌تواند با فرش دست باف که در این صنعت استان قم در کشور جز استان‌های اول است رقابت کند.
 
وی بیان کرد: پس ازصنعت فرش صنعت مبلمان هم می‌تواند ارزش افزوده بالایی ایجاد کند و می‌توان آن را به کشورهای دیگر صادر کرد و عاملی برای درآمدزایی برای استان قم شود.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم عنوان کرد: اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و تجارت شرایطی را فراهم کنند که زمینه ساز ایجاد اشتغال در کشور شود و بازارهای جدیدی به وسیله آن فراهم شود.
 
رضوی با اشاره به مشکلات رکود در کشور تصریح کرد: در دوران رکود از سه مجموعه مالیات، تامین اجتماعی و بانک‌ها انتظار داشتیم که مشکلات تولید کنندگان را رفع کنند اما در این زمینه موفق عمل نکردند.
 
وی با تاکید بر رفع مشکل تولیدکنندگان استان قم اظهار داشت: صندوق توسعه ملی شرایطی را فراهم کند که تولیدکنندگان کارگاه‌های کوچک برای دریافت تسهیلات دچار مشکل نباشند و برای گرفتن وام به زحمت نیفتند باید شرایط فراهم شود تا افراد فعال در زمینه اشتغال و تولید در استان از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کنند.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم با تاکید بر اداره کشور بدون نفت خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا فرار مالیاتی نداشته باشیم و به وسیله مالیات بتوانیم کشور را اداره کنیم تا با کمبود قیمت نفت به مشکلی برنخوریم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc0eqi.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما