قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: این مرکز با استفاده از تمام توان و امکانات خود، تجمع عظیم عزاداران در 28 صفر را پوشش می دهد.
اورژانس 115 قم با تمام امکانات، مراسم عزاداری 28 صفر را پوشش می دهد
به گزارش قم نیوز، \'مهدی فراهانی\' در گفت و گو با ایرنا، افزود: در مراسم سوگواری رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، تعداد 12 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به امکانات کامل پزشکی و درمانی و نیز چهار دستگاه موتورلانس این مرکز، در مسیر تردد دسته های عزاداری منتهی به حرم مطهر و در میدان آستانه و جمکران مستقر خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: با توجه به شلوغی و ترافیک سنگین موجود در حرم مطهر و اطراف آن، استقرار این تعداد دستگاه با هدف جلوگیری از اعزام بیمار به بیمارستان صورت می گیرد.
 
وی بیان کرد: در این مدت نیز تمام 37 پایگاه فوریت های پزشکی(اورژانس115) در سطح استان با تمام توان به ارایه خدمات درمانی اقدام می کند و همچنین بالگرد اورژانس هوایی این مرکز با آمادگی بیش از پیش برای پوشش سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی آماده به خدمت می باشد.
 
فراهانی گفت: استقرار تمام آمبولانس های پایگاه های شهری در میادین اصلی شهر و نیز استقرار تمام آمبولانس های پایگاه های جاده ای در جاده های مواصلاتی از عصر روز پنجشنبه (27 آذر ماه) تا پایان تعطیلات این ایام و عادی شدن تردد در سطح استان، از دیگر تمهیدات پیش بینی شده مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم است.
 
وی یادآور شد: این مرکز دارای 37 پایگاه شهری و جاده ای است که علاوه بر به کارگیری تمام نیروهای عملیاتی این پایگاه ها، تعداد 45 نفر از سایر پرسنل این مرکز جهت خدمت رسانی به عزاداران در ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، فراخوان شده اند.ک/3
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjhme8.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما