قم نيوز : قم نیوز: مرکز علمی و کاربردی استانداری قم برای پذیرش دانشجو در ترم بهمن ماه بدون آزمون فراخوان داد.
فراخوان پذیرش دانشجو در مرکز علمی و کاربردی استانداری قم
به گزارش قم نیوز، سرپرست مرکز علمی و کاربردی استانداری قم روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این مرکز در رشته های کاردانی مدیریت - امور اداری ، کاردانی مدیریت - امور دفتری ، کاردانی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده و کاردانی امور دهیاریها و شورا دانشجو می پذیرد.
 
دکتر رضا دلاوری افزود: کلاس های این مرکز درساعات خارج از وقت اداری برگزار می شود لذا امکان ثبت نام برای کلیه داوطلبان آزاد و شاغل وجود دارد.
 
وی ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور مراجعه و ثبت نام نمایند.
 
وی گفت: برای اطلاعات بیشتر نیز، علاقه مندان می توانند به وب سایت مرکز به نشانی www.ostandariqom-uast.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 37781800 و 37789299 تماس حاصل نمایند.
 
دلاوری درادامه گفت:مرکز آموزش علمی کاربردی استانداری قم با همکاری دانشگاه جامع علمی - کاربردی و باهدف ارائه آموزش های علمی و کاربردی و تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی و.. در مهرهاه سالجاری تاسیس شد.
 
وی افزود: این مرکز درحال حاضر با دارا بودن امکانات و تجهیزات پیشرفته و درفضایی بالغ بر سه هزار متر مربع ، مجهز به کارگاه و سایتهای ویژه دروس عملی فعالیت خود را در چهار رشته آغاز کرده و در نیم سال اول سال تحصیلی 94-93 ، 150 دانشجو جذب شدند.
 
وی گفت: علاوه براین برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در موضوعات مختلف به صورت تک پودمان ، کارگاه های آموزشی و سمینارهای تخصصی از دیگر برنامه های درحال اجرای مرکز علمی کاربردی استانداری قم است.

انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcezv8w.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما