يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 27884
معاون ‌مجمتع ‌امام خمینی (ره) جامعه المصطفی:

نمایشگاه "امت واحده" ‌در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مجتمع عالی امام خمینی (ره) جامعه المصطفی گفت: به مناسبت هفته وحدت، نمایشگاه امت واحده ‌در قم برگزار می‌شود و به راه کارهای وحدت میان کشورهای اسلامی می‌پردازد.
نمایشگاه "امت واحده" ‌در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام سید امیر‌حسین حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی، با اشاره به برنامه‌های این مجتمع در هفته وحدت اظهارداشت: به مناسبت هفته وحدت نمایشگاه امت واحده در راستای وحدت کشورهای  اسلامی در قم برگزار می‌شود و به راه کارهای وحدت میان ملت های مسلمان می‌پردازد.
 
معاون فرهنگی مجتمع عالی امام خمینی (ره) جامعه المصطفی افزود: جامعه المصطفی مجموعه عظیمی است که بیش از 70 ملیت در آن مشغول به تحصیل هستند و زیر پرچم اهل بیت (ع) زندگی می‌کنند.
 
حسینی با تاکید بر الگوگیری از نظرات مراجع جهت ترویج مکتب الهی در میان طلاب جامعه المصطفی بیان کرد: با دیدارهایی که با مراجع و علما برگزار می‌کنیم سعی داریم تا راهکارهای مناسب آن‌ها را به طلاب جامعه المصطفی ارائه دهیم.
 
وی با اشاره با تاکید بر آثار و برکاتی که وحدت به همراه دارد عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا بهانه‌های تفرقه افکنی را از دشمنان اسلام بگیریم و بتوانیم اتحاد خوبی را در میان امت‌های اسلامی شکل دهیم.
 
معاون فرهنگی مجتمع عالی امام خمینی (ره) جامعه المصطفی خاطر نشان کرد: سعی می‌کنیم تا در دیدارهای خود با مراجع و علما پیام‌ها و رهنمودهای آن‌ها را در میان طلاب مجتمع عالی امام خمینی (ره) جامعه المصطفی نشر دهیم تا آن‌ها هم در کشور خود نهادینه کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdci5var.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما