سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 27935
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی قم:

مردم در 9 دی دست‌ رد بر سینه نامحرمان نظام اسلامی زدند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی قم گفت: مردم در 9 دی، فتنه 88 را خنثی کرده و دست‌ رد بر سینه نامحرمان نظام اسلامی زدند.
مردم در 9 دی دست‌ رد بر سینه نامحرمان نظام اسلامی زدند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید رضا عظیمی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، با گرامیداشت حماسه 9 دی ابراز کرد: این حماسه برگ زرینی بر دفتر انقلاب اسلامی است که باید از آن مراقبت کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه در فتنه سال 1388 فتنه‌گران شعارهای حق را با محتوای باطل مطرح می‌کردند اضافه کرد: همیشه یکی از نیرنگ‌های دشمنان نظام اسلامی ایجاد فتنه بوده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قم خاطرنشان کرد: فتنه‌گران در برخی از موارد ضررهای جبران‌ناپذیری را به ایران اسلامی وارد کردند.
 
وی با بیان اینکه بعد از فوت پیامبر اسلام(ص) نیز جایگاه ولایت توسط فتنه‌گران غصب شد، اظهار کرد: از گذشته تا کنون پیشبرد اهداف دشمن با استفاده از فتنه تحقق پیدا کرده است.
 
عظیمی یادآور شد: دشمنان نظام از اول پیروزی انقلاب تا کنون با استفاده از جریان‌های فتنه‌انگیز ضربه‌هایی را به اسلام وارد کرده اما کاری از پیش نبرده‌اند که این را مدیون رهبر انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی ایشان در جامعه اسلامی هستیم.
 
وی عنوان کرد: دشمن در 9 دی که حضور پر شور و خروشان مردم ایران و تجلی روحیه ولایت‌پذیری را مشاهده کرد از توطئه‌هایی که طراحی کرده بود ناامید شد.
 
عظیمی مطرح کرد: مردم در 9 دی، فتنه 88 را خنثی کرده و دست‌رد بر سینه نامحرمان نظام اسلامی زدند.
 
وی بصیرت‌افزایی را یکی از وظایف بسیجیان دانست و متذکر شد: بسیجیان باید بدانند یکی از شگردهای دشمنان نظام تظاهرسازی و رسیدن به اهداف باطل با استفاده از شعارهای حق‌طلبانه است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قم با تاکید بر اینکه دشمن از عبارت‌های دینی سوء استفاده‌های بسیاری داشته است عنوان کرد: فتنه بزرگ امروز گروهک تروریستی داعش است که در رژیم صهیونیستی آموزش می‌بینند، از طرف غرب حمایت مالی می‌شوند و برای تحقق اهداف ضد اسلامی از شعارهای اسلامی استفاده می‌کنند.
 
وی متذکر شد: کسانی با فتنه جدید دیگری که ایجاد اختلاف میان مسلمانان است به دنبال تخریب چهره ناب اسلام هستند و اختلافات را در جامعه اسلامی دامن می‌زنند.
 
عظیمی بسیج را سکان‌دار هدایت جامعه اسلامی خواند و تصریح کرد: اینکه آرمان‌های انقلاب توسط بسیج اجرایی می‌‌شود برای همگان بارز است.
 
وی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید در راستای تقویت اتحاد امت اسلامی گام بردارند و به بصیرت‌افزایی در جامعه اقدام کنند، گفت: آحاد مردم و مسئولان باید با تفکر بسیجی نسبت به تهدیدهای دشمن هوشیار باشند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcft1d0.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما