سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : 27937
حضور مردم، پشتوانه همیشگی نظام/

حماسه 9 دی مولفه «جمهوریت» نظام را اثبات کرد

قم نيوز : قم نیوز: سپاه علی بن ابی طالب(ع) به مناسبت سالروز حماسه یوم الله 9 دی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه 9 دی پشتوانه مردمی ده‌ها میلیونی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و مولفه «جمهوریت» نظام را اثبات کرد.
حماسه 9 دی مولفه «جمهوریت» نظام را اثبات کرد
به گزارش قم نیوز ، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
نهم دی ماه هر سال یادآور حماسه‌ای بزرگ در تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است. حماسه‌ای که با عنصر بصیرت و اقتدار انقلابی ملت بزرگ ایران، در هم آمیخته است.
 
فتنه بزرگ سال 88 که به اذعان همه کارشناسان و صاحبان تجربه سیاسی، در میان توطئه‌هایی که در طول سه دهه علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است، از همه آنها - حتی جنگ تحمیلی 8 ساله - پیچیده تر و سهمگین تر بود. زیرا در شرایطی که فضای غبارآلود فتنه، موجب ایجاد تردید و سکوت برخی خواص تاثیرگذار و همچنین امیدواری و تلاش حداکثری دشمنان و بدخواهان شده بود، قدرت طلبی کورکورانه و کینه ورزی برخی جریان‌های سیاسی داخلی نیز سبب گردید تا اجرای انواع طرح‌های براندازی از انقلاب‌های رنگین و مخملی گرفته تا اتحاد نامیمون و علنی فتنه گران با سلطنت طلبان و بهائیان و همه دشمنان دین و شریعت، برای نخستین بار در تاریخ انقلاب به ثبت برسد. و این‌گونه بود که برکت و حرمت خون سرور و سالار شهیدان که از همان آغاز نهضت حضرت روح الله(ره) نیز الهام بخش انقلاب اسلامی بود، بار دیگر سیل خروشان مردم انقلابی ما را در حرکتی خودجوش و غیرتمندانه به صحنه آورد، غبار فتنه را فرونشاند و حماسه آفرین شد.
 
9 دی پتک جمهوریت ملت انقلابی ما بر فرق منافقان و کفار بود. 9 دی اتمام حجت دینداران عاشورایی با یزیدیان زمان بود. 9 دی تجلی عزت و اقتدار حسینی مردم عاشورایی ایران در برابر طوفان جنگ نرم دشمن بود. 9 دی فریاد بلند همراهی ملت با ولایت بود. آری، 9 دی هم یک «یوم الله» دیگر بود که در تاریخ ماندگار شد و کسی نخواهد توانست آن را از حافظه تاریخی ملت ایران پاک کند.
 
سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم و بسیجیان سرافراز شهر کریمه اهل بیت(س)، در آستانه دهه بصیرت و در سالروز حماسه ماندگار 9 دی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر بر تنها رمز عبور از توطئه‌ها و فتنه‌ها یعنی «تبعیت محض از فرمان ولایت و امامت امت» تاکید نموده و از عموم مردم به ویژه مردم انقلابی استان مقدس قم جهت حضور پرشور در برنامه های گرامیداشت 9 دی دعوت به عمل می آورند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchqwni.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما