چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 27948
از سوی نهادهای حوزوی و دفتر رهبری در قم

مراسم بزرگداشت آیت‌الله غیوری در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مجلس بزرگداشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فردا شب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت آیت‌الله غیوری در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ، در پی درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، فردا شب مجلس بزرگداشتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه،‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
 
این مراسم پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور علما، روحانیون، اساتید حوزه و جمعی از مسئولان و مدیران استان قم در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است آیت‌الله سیدعلی غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران 27 آذر‌ماه پس از عمری خدمت به نظام اسلامی در سن 84 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
 
این عالم ربانی دروس حوزوی را محضر حضرات آیات امام خمینی، گلپایگانی، بروجردی، مرتضی حائری، مشکینی، سلطانی طباطبایی و صالحی نجف‌آبادی فرا گرفت و در دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی در صحنه‌های مختلف حضوری فعال داشت.
 
آیت‌الله غیوری در عرصه علمی نسبت به تدوین تفسیر 13 جزء قرآن به زبان ساده اقدام کرد و وقتی دریافت که تفسیر نمونه به همین شیوه تدوین شده از چاپ کتاب تفسیر خودداری کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjohe8.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما