کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر اجرایی همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای خبر داد

ارائه گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان همایش تخصصی ارتباط مشتری و فروشندگی حرفه‌ای

خبرگزاری فارس , 10 دی 1393 ساعت 11:13

قم نیوز: دبیر اجرایی همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای گفت: به شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی معتبر ارائه خواهد شد.


به گزارش قم نیوز، مجتبی علیشاهی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای بیان کرد: برای دانشجویان، صاحبان صنایع و کسب و کار، فعالان اقتصادی و ثبت‌ نام کنندگان گروهی تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است که بتوانند در این همایش حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
 
وی با اشاره به ارائه تخفیف 50 درصدی برای دانشجویان، صاحبان صنایع و کسب و کار گفت: به شرکت‌کنندگان در این همایش، گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.
 
دبیر اجرایی همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای بیان کرد: در این همایش شماری از اسایتد برجسته و مطرح کشوری برای ارائه مباحث تخصصی حضور خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه مخاطبان این همایش را فعالان اقتصادی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: مدیران، صاحبان کسب و کار، دانشجویان، اصناف و فعالان اقتصادی از مخاطبان این همایش هستند.
 
علیشاهی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جدی موسسه کسب و کار جهان پدیده هوراند در برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی متذکر شد: به کسانی که بتوانند اید‌ه‌های خوب و برتر در ارتباط با برگزاری همایش‌ها و سمینارها ارائه کند، هدایایی نفیس داده خواهد شد.
 
وی همچنین برای همکاری و تعامل با ارگان‌ها و نهادهای گوناگون برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها اعلام آمادگی کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با برگزاری همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای می‌توانند به آدرس الکترونیکیwww.Qomfair.com  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 36629901 و36674912 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 27953

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/27953/ارائه-گواهی-معتبر-شرکت-کنندگان-همایش-تخصصی-ارتباط-مشتری-فروشندگی-حرفه-ای

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir