چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 27953
دبیر اجرایی همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای خبر داد

ارائه گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان همایش تخصصی ارتباط مشتری و فروشندگی حرفه‌ای

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اجرایی همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای گفت: به شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی معتبر ارائه خواهد شد.
ارائه گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان همایش تخصصی ارتباط مشتری و فروشندگی حرفه‌ای
به گزارش قم نیوز، مجتبی علیشاهی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای بیان کرد: برای دانشجویان، صاحبان صنایع و کسب و کار، فعالان اقتصادی و ثبت‌ نام کنندگان گروهی تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است که بتوانند در این همایش حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
 
وی با اشاره به ارائه تخفیف 50 درصدی برای دانشجویان، صاحبان صنایع و کسب و کار گفت: به شرکت‌کنندگان در این همایش، گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.
 
دبیر اجرایی همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای بیان کرد: در این همایش شماری از اسایتد برجسته و مطرح کشوری برای ارائه مباحث تخصصی حضور خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه مخاطبان این همایش را فعالان اقتصادی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: مدیران، صاحبان کسب و کار، دانشجویان، اصناف و فعالان اقتصادی از مخاطبان این همایش هستند.
 
علیشاهی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جدی موسسه کسب و کار جهان پدیده هوراند در برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی متذکر شد: به کسانی که بتوانند اید‌ه‌های خوب و برتر در ارتباط با برگزاری همایش‌ها و سمینارها ارائه کند، هدایایی نفیس داده خواهد شد.
 
وی همچنین برای همکاری و تعامل با ارگان‌ها و نهادهای گوناگون برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها اعلام آمادگی کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با برگزاری همایش تخصصی ارتباط با مشتری و فروشندگی حرفه‌ای می‌توانند به آدرس الکترونیکیwww.Qomfair.com  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 36629901 و36674912 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfm1d0.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما