پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 3619
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم هشدار داد؛

غفلت از فریضه امر به معروف در محیط‌های دانشگاهی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: در بعضی از مراکز آموزشی اصل مهم امر به معروف مغفول مانده که باید با کار فرهنگی و احیا آن شرایطی فراهم آورد تا دانشجویان و اساتید، خود اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند.
غفلت از فریضه امر به معروف در محیط‌های دانشگاهی
به گزارش قم نیوز، غلامرضا عسکری در جلسه مدیریت امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین ماست و اصل هشتم قانون اساسی به صراحت در مورد آن تاکید کرده است.

وی اضافه کرد: در بعضی از مراکز آموزشی این اصل مهم مغفول مانده که باید با کار فرهنگی و احیا آن شرایطی فراهم آورد تا دانشجویان و اساتید، خود اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها تقویت شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری که ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را هدف اصلی و نهایی ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر دانسته‌اند، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود و ابزار‌های لازم برای نیل به این هدف بهره گرفت.

لازم به یا آوری است مدیریت امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها یکی از مدیریت‌های پنج‌گانه زیر‌مجموعه معاونت ادارات و کارخانجات است که معاون سیاسی امنیتی استاندار مسئولیت آن معاونت را عهده‌دار است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.6nek49nio5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما