شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 28029
استاندار قم تاکید کرد

لزوم ایجاد فضای ناامن برای سارقان در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه استان قم در زمینه مقابله با مواد مخدر وضعیت بسیار خوبی دارد گفت: باید در استان قم با تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر فضا هرچه بیشتر برای سارقان ناامن شود.
لزوم ایجاد فضای ناامن برای سارقان در قم
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش پیش از ظهر امروز در نشستی که در مقر پلیس آگاهی استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت از نکات مهم جوامع بشری است و انسان‌ها به مسئله امنیت همواره توجه جدی داشته‌اند، اظهار کرد: زیرساخت‌های جامعه بشری بر اساس امنیت شکل گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه فطرت انسان‌ها اقتضا می‌کند که در امنیت کامل باشند، اظهار کرد: دغدغه حکومت‌ها امنیت است و جامعه به دنبال این است که در آن احساس امنیت وجود داشته باشد.
 
استاندار قم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به صورت همه‌جانبه به حفظ امنیت در کشور اهتمام دارد ادامه داد: یکی از مشکلات مسئله سرقت است و البته وقوع سرقت دلایل مختلفی را به‌دنبال دارد که می‌توان به فقر، عدم اشتغال، اعتیاد و... از جمله دلایل آن اشاره کرد، متاسفانه مواد مخدر بلای خانمان‌سوزی است که گریبان جامعه را گرفته و منجر به سرقت می‌شود.
 
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در درجه اول باید در مسیر پیشگیری تلاش کند و مهم‌ترین کار پیشگیری است و پلیس باید راهکارهای پیشگیری را از طریق رسانه‌ها به مردم بیاموزد.
 
صالحی‌منش ضرورت حرکت به سمت تحقق شهر هوشمند را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در این مسیر اقدام اساسی صورت گرفته و دوربین‌های کنترل هوشمند زیادی در سطح شهر نصب شده است و اگر شهر به صورت هوشمند اداره شود این مسئله در پیشگیری بسیار مهم است.
 
وی ادامه داد: مسئله دیگر خود مردم هستند و باید تذکرات امنیتی را به مردم ارائه کرد و مردم باید از نگهداری پول و طلا در منزل خودداری کنند.
 
استاندار قم با تاکید بر اینکه خانه محل نگهداری پول و طلا نیست ادامه داد: ‌در استان قم همکاری و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دادستانی وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه استان قم در زمینه مقابله مواد مخدر وضعیت بسیار خوبی دارد تاکید کرد: باید در استان قم با تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر فضا هرچه بیشتر برای سارقان ناامن شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaownu.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما