يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 28047
عضو مجلس خبرگان رهبری:

هفته وحدت "استراتژی جهان اسلام" را اعلام می‌کند‌

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اسلام یکی از مهمترین ادیان توحیدی است، گفت: اصل و ریشه اسلام بر اتحاد شیعه و سنی بنا نهاده شده است که در این هفته اهداف و رویکرد های جهان اسلام به دنیا مخابره و اعلام می‌شود.
هفته وحدت "استراتژی جهان اسلام" را اعلام می‌کند‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با تسنیم در قم، با اشاره به فرارسیدن میلاد پیامبر اعظم (ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: تاریخ ولادت پیامبر(ص) برای شیعه و سنی در دو زمان متفاوت بیان شده ‌که مردم این هفته را به نام هفته وحدت و هفته‌ای که در آن برای اتحاد شیعه و سنی و تلاش می‌شود، نام‌گذاری کرده‌اند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اسلام یکی از مهمترین ادیان توحیدی است که اصل و ریشه آن به اتحاد شیعه و سنی بنا نهاده شده و در این هفته نیز اهداف و رویکرد های جهان اسلام به دنیا مخابره و اعلام می‌شود.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش برخی از افراد برای دامن‌زدن به اختلافات بین شیعه و سنی تصریح کرد: افراد ناآگاه از تمام توان خود برای دامن‌زدن به این اختلافات استفاده می‌کنند و گاهی اوقات نیز افرادی با اندیشه های مسموم در این راه برای ایجاد تفرقه تلاش می کنند.
 
آیت‌الله ممدوحی با اشاره به تفاوت رسول اکرم(ص) با سایر انبیاءالهی(ع) خاطرنشان کرد: همه پیامبران(ع) معدن رحمتی بودند که از سوی خداوند برای هدایت بشر فرستاده می‌شدند اما تنها رسول اکرم(ص) رحمت اللعالمین هستند زیرا از زمان ولادت ایشان تا قیامت خداوند به‌واسطه مولود ایشان جهان را قرار در رحمت می‌کند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdca0wnu.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما