يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 28052
با تصویب شورای شهر قم صورت گرفت

اعلام تخفیف صدور پروانه و پرداخت جرایم به مناسبت دهه فجر در قم

قم نيوز : قم نیوز: با تصویب شورای شهر قم تخفیف 25 درصدی برای صدور پروانه و 10 درصدی برای پرداخت جرایم کمیسیون ماده 100 به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته شد.
اعلام تخفیف صدور پروانه و پرداخت جرایم به مناسبت دهه فجر در قم
به گزارش قم نیوز، یکصد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز مصوبه‌ای مهم داشت و آن هم ارائه تخفیف‌ به مناسبت دهه فجر در صدور پروانه ساختمانی و جرایم کمیسیون ماده 100 بود.
 
اخذ مجوز اعمال تسهیلات تشویقی پرداخت عوارض و جرایم به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن توسط حسن بختیاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر به عنوان یکی از لوایح شهرداری قرائت شد و وی گفت: 25 درصد تخفیف برای صدور پروانه و 10 درصد در پرداخت جرایم کمیسیون ماده 100 طی بازه زمانی مشخص در دی ماه (19 تا 25 دی) و 20 درصد تخفیف در صدور پروانه و 10 درصد در پرداخت جرایم کمیسیون ماده 100 طی بازه زمانی دهه فجر نظر کمیسیون است.
 
عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری اما عنوان کرد: تخفیف در پرداخت جرایم کمیسیون ماده 100 نوعی تشویق به تخلف است و همین که جرایم هر سال افزایش نمی‌یابند خود نوعی تخفیف است.
 
بحث و تبادل نظر در این زمینه صورت گرفت و در نهایت رأی‌گیری دستی مبنی بر تجمیع زمان‌های تخفیف صورت گرفت و مقرر شد از ابتدا تا 22 بهمن تخفیف 25 درصدی برای صدور پروانه اعمال شود و 10 درصد تخفیف هم برای پرداخت جرایم کمیسیون ماده 100 در نظر گرفته شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgxz9x.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما