يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 28058
عضو شورای شهر قم:

سامان‌دهی دست‌فروشان بهترین راهکار برای مقابله با سد معبر است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم با بیان اینکه لازم است بهترین راهکار را برای مقابله با مشکل سد معبر به کار ببریم گفت: سامان‌دهی دست‌فروشان در این زمینه گامی عملی و تاثیرگذار خواهد بود.
سامان‌دهی دست‌فروشان بهترین راهکار برای مقابله با سد معبر است
به گزارش قم نیوز، نعمت‌الله عواطف رستمی پیش از ظهر امروز در یکصد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طرح برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های عملیاتی واحد سد معبر مناطق شش و هفت شهرداری قم اظهار کرد: سد معبر مشکلی همیشگی در قم بوده و شایسته نیست فقط بخواهیم به عنوان پایلوت چنین طرح‌هایی را اجرا کنیم؛ نمی‌توان کنترلی بر روی این مسائل داشت و در حقیقت نمی‌توانیم از گسترش تخلف به دیگر مناطق جلوگیری کنیم.
 
وی افزود: سد معبر مشکل ریشه‌داری است و عوامل متعددی در ظهور و بروز آن دخالت دارند بنابراین باید نگاهی کارشناسانه داشته باشیم و حل مشکل را به دیگران واگذار نکنیم.
 
عضو شورای شهر قم با بیان اینکه ظاهرا سه میلیارد تومان برای جلوگیری از سد معبر در قم طی یک سال هزینه می‌شود گفت: با این حال مشکلی برطرف نشده است.
 
وی ادامه داد: سامان‌دهی این مسئله بهترین راهکار است ضمن اینکه معمولا در قضیه سد معبر به دست‌فروشان توجه می‌شود به همین دلیل راندن آنها از یک منطقه و مهاجرت آنها به مناطق دیگر راه حل اساسی و نهایی نیست و شهرداری می‌تواند برخی زمین‌های خالی موجود را برای سامان‌دهی سد معبر مورد استفاده قرار دهد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc4xqi.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما