کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسوول غرفه انتشارات از لبنان:

500 عنوان کتاب اسلامی از انتشارات دارالکتب العلمیه در نمایشگاه قم عرضه شده است

خبرگزاری ايرنا , 19 دی 1393 ساعت 13:36

قم نیوز: مسوول غرفه انتشارات دارالکتب العلمیه از لبنان گفت: 500 عنوان کتاب از سوی این انتشارات به زبان عربی در موضوعات دینی، مذهبی و اسلامی در نمایشگاه حوزه دین در قم عرضه شده است.


به گزارش قم نیوز، \'زهیر کتیبه\' روز جمعه در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین در گفت و گو با ایرنا افزود: این انتشارات در موضوعات مختلف دینی، مذهبی، تفسیر، فقه و اصول، اخلاق اسلامی، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی و تعلیم و تربیت اسلامی در این نمایشگاه حضور دارد.
 
وی افزود: این نمایشگاه ها فرصت خوبی است تا اقدامات گسترده حوزه نشر در مباحث دینی، بستر انتقال مفاهیم و آموزه های شیعی را به کشورهای اسلامی فراهم کرد.
 
وی با اشاره به افزایش قیمت کتاب ها بیان داشت: افزایش قیمت دلار و تاثیر منفی آن بر قیمت کاغذ و صنعت نشر باعث گرانتر شدن کتاب ها شده و این روند موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است.
 
مسوول غرفه انتشارات دارالکتب العلمیه از لبنان افزود: به دلیل تخصصی بودن بحث نمایشگاه، اطلاع رسانی بیشتر آن نیازمند افزایش تبلیغات در سطح شهر و رسانه های جمعی است.
 
کتیبه، ادامه داد: کتاب های تخصصی دینی و حوزوی در این نمایشگاه عرضه شده است و انتظار می رود با توجه به اهمیت و جایگاه شهر قم در علوم دینی و مذهبی، طلاب و حوزویان استقبال بیشتری از این نمایشگاه داشته باشند، چراکه استان قم دارای مراکز حوزوی و علمیه های بسیاری است.
 
چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین با حضور 44 ناشر خارجی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، اردن و مصر، 150 ناشر داخلی و 15 نمایندگی از ناشران داخلی و نمایش 13 هزار و 400 عنوان کتاب تا 20 دی ماه در مجتمع ناشران قم دایر است.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28199

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28199/500-عنوان-کتاب-اسلامی-انتشارات-دارالکتب-العلمیه-نمایشگاه-قم-عرضه-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir